خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یادم هست دخترم

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵ ب.ظ

یادم باشه اگر زمانی مادر شدم هیچ وقت هیچ وقت با دخترم درد دل نکنم!!!


بله بچم دختره خودم میدونم -_-


و اسکار زیباترین لحظات طی روزهای اخیر تعلق میگیره به:

۱) پری شب تو ماشین تو ترافیک پشت چراغ قرمز چشمام پر اب شد که یهو یه دختر بچه خیلی ناز و خوشگل از یه ماشین نه چندان نزدیک بهم خندید و دست تکون داد!! (لبخند خدا)

۲) شاگردای ترم پیشم امروز ک روز اخرشون بود اومدن ازم خداحافظی کردن و گفتن تا سال دیگه نمیان اموزش... حس غریبی بود.. کلا با بعضی کلاسام خیلی انس میگیرم.. 



یه نکته مهم یادم رفت! دیگه واقعا تصمیم گرفتم ازدواج کنم . متاسفانه مشکلات حال حاضرم به هیچ شکلی جز این حل نخواهند شد :( فقط از چاله در نیام بیافتم تو چاه!

خدایا اگه قراره شوهر بدی یه مرد درست حسابی بده لطفا نه یه زندان بان چاق پر حرف پر روی زور گوی بی عرضه!

ممنون

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.