خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خدایا شکرت

يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۱ ب.ظ

این روزا شدیدا به دنبال راه هایی برای کسب آرامشم

بهم ریختگی درونی رو نباید گذاشت به بیرون نشت کنه!

از وقتی محرم شروع شد تو فلشم و فایلای محمد افلاکی ریختم تا تو مسیرای طولانی خونه تا استخر مرتب گوش بدم

رسیدم به اون قسمتی که تاکید بر شکرگزاری مداوم بود.. غالب حرفهای این فایلا اینه که چطور به خدا نزدیکتر بشیم و به ارامش واقعی برسیم

و دوباره کتاب معجزه سپاسگزاری خانم راندا برن با ترجمه ی بی نظیر خانم نفیسه معتکف.. این کتاب و باید در 28 روز خوند و تمریناشو انجام داد من اما خیلی با فاصله خوندم و حتی باید اعتراف کنم تمریناشو سرسری انجام دادم

تو فایلا تاکید شده بود این کتاب و تا پایان عمر اینقدر بخونید که یاد بگیرید باید به جای گله و شکایت و غر زدن به هر چیزی، خدارو بابت داده هاش شکر کنید

و دوباره کتاب و باز کردم و از اول خوندم و دوباره تمرینارو شروع کردم به نوشتن

عبارت " خدایا شکرت " باید هر شب قبل از خواب گفته بشه بابت بهترین اتفاق روز و مدام باید جلوی چشم باشه

منم اینبار یه ظرف دیواری و با میخ زدم کنار تختم و توش یه خدایا شکرت که رو کاغذ نوشتم و گذاشتم

امام حس کردم کافی نیست! یه رژ قرمز برداشتم و رو آیینه قدی اتاقم دوباره نوشتمش

هر موقع چشمم بهش میافته ناخودآگاه یه مکثی تو وجودم ایجاد میشه

مثل یه جور ادای احترام یا توجه به کسی که خیلی بزرگ و بلند مرتبه است و داره بهت نگاه میکنه

هرچی که هست حال خوبیه

پیشنهاد میکنم این کتاب و حتما بخونید و حتما هم با ترجمه خانم معتکف باشه.. من ترجمه های دیگه شو هم دیدم هیچ کدوم به جذابیت و سادگی و آراستگی این کتاب نیست

خدایا شکرت...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۸
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.