خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تغییر جهت

شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۴۲ ب.ظ

اینقد تو فالم درس خوندن اومد که بالاخره داره به یه جاهایی میرسه انگار!

از سه نفر مشورت گرفتم و دومی از همه کامل تر راهنمایی کرد

قبلنم البته تو یکی از استخرایی ک مشغول بودم با بچه حرف زده بودم و کم و بیش یه چیزایی دستم بود ولی خب..

این سه نفر جزو نخبگان بودن! اولیو آخری به نظرم یکم گیج میزدن

از زمانی که این افکار خیلی جدی تو مغزم اومد کلا یه چیزای دیگه ای رو پیش روم میبینم

نمیدونم چطور بگم. انگار تمام نگرانیا و مسیری که پیش روم قرار میگیره رو دارم میبینم

همه چیزایی که باید کنار بذارم

کارایی که باید انجام بدم

و....

نظرتون راجع به وضعیتی که پایین شرح میدم چیه؟؟

رشته دبیرستان انسانی

رشته کارشناسی مدیریت اموزشی (علوم تربیتی)

۸ سال از دوران تحصیل گذشته

حالا قصد تغییر رشته به تربیت بدنی تو کنکور ارشد

زبان خیلی متوسط شایدم ضعیف.. در همون حد ک تو دانشگاه بوده..

3روز در هفته صبح تا 7و8 شب سرکارم

پیشنهادی که بهم شده👇

مشاوره برای برنامه ریزی، رفع اشکال، تدریس، جزوه، پیگیری و خلاصه هرچی که لازمه از حالا تا کنکور 1 میلیون تومن

و البته غیر حضوریم هست چون شهر دیگست (تهران) ولی فرد شناخته شده ایه و همونطور ک گفتم جزو نخبگان و رتبه های برتر و ... انجمن نخبگان و این چیزاست

حالا نظرتون؟؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۶
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.