خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خصلت ادمیان

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷ ب.ظ

بیا به آدما یه عالم ترس و استرس بده یا دروغا و شایعات و براشون بفرست و هی غر بزن و از زمین و زمان بنال.. راحت قبول میکنن!

حالا سعی کن امیدوارشوت کنی حرفای خوب بزنی واقعیتو بگی.. عمرا اگه زیر بار برن

و این از بدترین خصلتهای ما ادماست که اینهمه دنبال منفی ها هستیم با دل و جون حتی اگر به قیمت جونمون تموم بشه

 

خوشحالی یعنی استخرا باز بشن وای خدایا شکرت

و ناراحتی ینی دقیقا همون تایم تو نتونی بری!

به هر حال خدایا شکرت

کماکان معتقدم الخیر فی ما وقع

 

به رسم عادت و ادب دوتا از درسایی که امتحاناشونو دادم رفتم از اساتیدش تشکر کردم. اولی در مقطع خودمون خیلی خوب و مودبانه جواب داد و دومی ک جزو دروس پیشنیاز و از درسای کارشناسی بود خیلی سرد و سنگین

البته کلا مدلشه..

ولی به نظرم همه باید بعد از تموم شدن هر دوره ای از استاد، معلم یا مربیشون تشکر کنن

 

و خب فردا یه امتحان خفن دارم که استاد خیلی دقیق طوری برنامه ریزی کرده که اگر تقلب بخوای بکنی کلا وقت کم میاری!

امتحان پس فردام اما فک کنم همه رو باید از رو پی دی افش ببنویسم چون ۱ساعت وقت داده! که البته اونم از درسای پیشنیازه و مهمم نیس 

بعدش یه نیم نفس و دوباره شیرجه تو پایان نامه و کارورزی و امان از پایان نامه..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.