خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

گریه و خنده

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸ ب.ظ

فوتبالی نیستم

بچگیا یا بعدش تا مدتها جون کلا رنگ قرمز و دوست داشتم و بعد برای کل کل های بچگانه طرفدار یک تیم شدم.‌..

با همه ی اینا پاسورهای عکس فوتبالیستها.. کارت پستالها.. مجلات حاوی عکسهاشون.. مسابقات مهم.. همه جزو خاطرات روزهای شیرین زندگی بود

وقتی که دغدغه هام رنگ دیگه ای داشت

خوشحالیم از ته دل و غمم نا مفهوم و گذرا..

با دیدن ویدئوها و عکسهای پر از خنده و عشق به مادر علی انصاریان به این فکر میکنم که حالا دیگه مهم نیست بعد از مردنم کسی برام گریه کنه یا نه.. کسی ناراحت بشه یا نه.. مهم اینه که وقتی مردم چطور یادم کنن.. غرعرو و بداخلاق یا مثل این ادم خنده های پر انرژی و عشق واقعی به مادر! 

خیلی دلم گرفت.. خیلی

روحت شاد

روحتون شاد .. 

به هر حال حتی با تمام قضاوتها و افکار ادمها شما موندین و جواب دادن در پیشگاه خداوند..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.