خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

جای گاه

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴ ق.ظ

خب این ترم هم دوتا درس پیش نیاز داشتم که در واقع به دلیل بی عرضگی مدیر گروه و مشاورش این ترم درگیرشون شدن وگرنه باید ترم اول برمیداشتم..

بگذریم

یکیش اناتومی بود. تو کلاسا کلا غیبت نداشتم اما تو بحثا هم شرکت نکردم یا سوالارو جواب ندادم به این دلیل که بلد بودم و از طرفی فک کردم بچه های کارشناسی به این نمرات اضافی نیاز دارن و اینکه یاد بگیرن من اما هم ۹۰درصدشو بلدم هم تاثیری تو معدلم نداره

قبل از امتحانا دیدن با یه امتحان سخت اصلیم تو یه روزه ترسیدم ساعتاشونم یکی شه این بود و به استادش گفتم جریانو و گفتم اگر امکانش هست کار دیگه ای انجام بدم ب جای امتحان

بماند ک پایان نامه، کارورزی و یه سری تکالیف هم برقرار بود..

خانم پدیرفتن ولی گفت از ۱۵ برات حساب میکنم (انگار پول میخواد بده)

خلاصه ک منم نشستم هم دو موردی ک بهم گقته بود و از مقالات لاتین ترجمه و پاور کردم فرستادم (مطمئنم اصلا ندیده)

امتحان میان ترم و پایان ترم هم شرکت کردم

جمعا ۵۰ تا سوال بود از ۱۸ نمره!!!

اونوقت نمره منو داده ۱۵!!

بهش میگم نمره امتحان پایان ترممه؟؟

میگه نه اونو شدی ۱۶ ولی چون حضور در کلاس نداشتی دادم ۱۵ :|

جدا که هلاک عدالتش شدم!

گفتم من غیبت نداشتم بی فعالیتیمم ب این دلیل بود ک گفته بودم ارشدم!

گفت باشه اوت ۱ نمره تو بهت میدم -_-

یادم رفت بگم اون پاورایی ک بهت دادم لعنتی ترجمه مقاله لاتین بوده نه کپی پیست منابع فارسی!

حالا بماند ک من واقعا نمیدونم جز ۴ تا سوال تستی از اون ۵۰ تا چه چیزی باعث شده بهم ۱۶ بده؟؟!!

با اینکه واقعا نمرش مهم نیست اما لجم میگیره هم خوب بلدم هم امتحان و خوب دادم هم پاورا اونوقت اینجوری!

خدارو شکر ک بعضیامون از جایگاهمون بالاتر نمیریم..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۸
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.