خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

من که نه...شما چی؟؟

دوشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۰، ۰۱:۲۲ ب.ظ
امروز بعد از خوندن یه مطلب تو روزنامه خودمو سنجیدم ببینم معتادم یا نه؟؟؟
 به اینترنت البته نه چیز دیگه
 دیدم تو یه سایت بیشتر عضو نیستم اونم اکه هر روز نتونم بهش سر بزنم واسم مهم نیس با افرادی که اونجان رابطه ی دیگه ای ندارم و هیچ کی برام خاص نیس به جای پست کردن متنهای عاشقانه و...جملات کوتاهو تامل برانگیز میذارم که خدا رو شکر با استقبال رو به رو شدن از خدا مینویسم تا هم امیدوار بشن هم یادشون نره هم یادم نره.... عضو فیس بوک...اینا هم نیستم چتم خیلی به ندرت اونم  با دوستای خودم که اغلب شهرستان درس میخونن یا سرکار میرن یا به هر دلیل یا ارتباطمون کمتر شده... از خواب و خوراک و تفریح و دوستام به خاطر نت نمیگذرم گاهی شاید از بعضی کارام بمونم اونم تقریبا میشه گفت عمدیه یعنی وقتیه که از اون کار خسته ام و حالشو ندارم
 وقتی شارژ نتم تموم میشه خیلی بهم نمیریزم.....اگر خیلی طولانی بشه گاهی وقتا حوصلم سر میره آخرین بار که تموم شد به عمد شارژش نکردم تا اینکه بعد از دو هفته یه گیگ شرکت بهم عیدی داد :) اگه نمیداد به این زودیا شارژ نمیکردم تا ببینم چقدر دووم میارم خب گاهی فقط تا یک ربع ساعت میلامو چک میکنم دیگه تموم... شاید اصلا اینجا جز میلام وابستگی دیگه ندارم که البته اونم یه دلیل موقتی داره...انتظار یه خبر خودافشایی وبلاگیم ندارم... درسته اینجا نوشتم خود ناشناخته من اما معنیش این نیس که قراره همه چیمو اینجا ثبت کنم اینجا یه جور بازخورده واسم تا کمی از اون خود ناشناختم از اینجا بیرون بیام اما فقط کمی!!! و البته خیلی چیزای دیگه... اصلا سعی میکنم سرمو با چیزای دیگه گرم کنم...دست آخر بیام اینجا ولی اینم بگم که از اول این نبودمااا... به مرور زمان شدم این D: شما چطور؟؟؟؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۰۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.