خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

آبزی!!!

شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۰، ۱۰:۳۹ ق.ظ
واااااااااااااااااااااااااااااااااای خدایا شــــــــــــــــــــــــــکرت که آب و خلق کردی و هنر آبزی بودنم به من دادی امروز بعد از 2ماه باز رفتیم استخر....داشت یادم میرفت که با آب زنده ام بگو چرا باز به قول بابا جنی شده بودم!!!!!! خیلی وقت بود زیرآبی نرفته بودم خدا لعنت کنه اونی که منو خونه نشین کرد والا تاحالا مدرکمو گرفته بودم چه بسا یا حداقل یه تجربه ای داشتم واسه دوره آینده حالا همینم شکر داره حوا جون(مربیم)بسیااااااااااااااار مشعوف شد از دیدن پری  شلوغ و پر سر صدا پری هم همینطور! دوستان همقطارو هم دیدیم که همچنان مشغول تمرین بودن (3نفر) یادش بخیر چه حالی میداد امروز که من زودتر از اونا رفتم تو 40 دقیقه اول از هر شنا 20 عرض رفتم و یه کمم حرکات اضافه ولی دیگه حوصلم سر رفت چون تنها بودم باید برم مخ مهری خانومو بزنم که ادامه کلاسای خیاطی رو بذاره یکیشو 1 شنبه تا من بتونم حداقل دو روز در هفته برم تمرین این دو دست لباس عروسو بدوزم تموم بشه دیگه خلاااااااااااااااااااااااااص از این کلاسا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۲۸
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.