خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

انتظااااااااااااااااااااااااار

شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۰، ۰۷:۱۴ ب.ظ
تا حالا اینجوریشو دیگه ندیده بودیم!!! به همه مراجعین میگفتن خانوم دکتر ساعت 1تا 3:30 میشینن تو مطب و مثلا همه ماهایی که امروز در تاریخ 17 دی ماه قبلا وقت گرفته بودیم از ساعت 1 اونجا معطل بودیم تا نوبتمون بشه!!!!! شماره هم نداشتیم فقط هر کی زودتر رسیده بود زودترم میرفت تو ما هم مثلا به موقع رسیدیم به خیال خودمون 5دقیقه به 1 اونجا بودیم و بالاخره ساعت 3:20 چشممون به جمال خانوم دکتر روشن شد.... تجویزاتشون جالب بود( متخصص طب سنتی بودن) یک مرحلش اجرا شد و بقیش هم موند واسه روزهای آتی تا 2هفته و تا دو ماه خوردن یک مخلوط ( که خودم چند دقیقه پیش آمادش کردم و اصلا دوس ندارم بهش نیگا کنم چه برسه به اینکه بخورمش) + دو مرحله حجامت طی دو ماه آینده ...با این یکی خیلی حال میکنم نمیدونم چرا بعضیا(بیشتریا) میترسن!!!! اگه یه دفه برن حتما مشتاق میشن.....شمام امتحان کنین تا دیر نشده من که پارسال میگرنم و بعد از سالها که بسیار آزارم میداد تا حد خیلی خیلی زیادی با همین حجامت درمان کردم ولی نا مرتب رفتم و ادامه نشد بدم اون موقع  که اگه میدادم الان کاملا حل شده بود هرچند الانم دیگه اون مشکلات قبلی رو ندارم خدارو شکر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.