خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سال دیگه این موقع.......

جمعه, ۲۳ دی ۱۳۹۰، ۰۱:۱۵ ب.ظ
اربعین هم رسید پارسال بود...چه زود گذشت...تو حرم...گفتم ایشالا سال دیگه این موقع اینجا.... ولی............................. چقدر این عمر سریع میگذره و ما رو تو یه جاهایی از زمان جا میذاره بعضی وقتا یه کارایی میکنی که بعدا به خودت میگی واقعا این من بودم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گاهی تو یه جریانی یه جوری گیر میافتی که نه تموم میشه نه حرکت میکنه دلت میخواد بیاد وایسه جلوت بهت بگه: هی! همه چی تو همین نقطه کاملا تموم شده خیالت راحت دیگه هیچی تهش نمونده ....حالا برو دنبال زندگیت اربعین و به همه تون تسلیت میگم التماس دعا برای همه همه اونایی که دوسشون دارین اونایی که زمانی دوسشون داشتین حتی اونایی که الان ازشون متنفرین اونایی که نمیشناسین .....................
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.