خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

جای خالی

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۱، ۰۲:۵۶ ب.ظ
ساده بگویم؛ جایت هنوز خالیست " هیچ کس نمیتواند جای کسی دیگر را پر کند" این روزها همه نبودنت را به رخ میکشند حتی آسمان زیر باران میروم شاید اشک بهار، آتش دلم را فرونشاند................ هیچ چشمی این کلبه ی در حال سوختن را نمیبیند ولی دودش عجب کورم کرده ******************************* احساس سوختن به تماشا نمیشود/آتش بگیر تا که بدانی چه میکشم نمیدونم باید متاسف باشم یا نه از اینکه هنوز بعد از گذشتن بیشتر از یکسال نتونستم ازت دل بکنم این روزا مدام فکر میکنم...کاش یه جور دیگه باهات تا میکردم همیشه بهت میگفتم مقصر تویی حالا دارم تقصیرای خودمم میبینیم گذر زمان بهم ثابت کرد نمیتونم هیچ کیو به جای تو بیارم هیچ وقت............. کاش یه روز اتفاقی باز همو میدیدیم کاش حرفامو میزدم حرفاتو میشنیدم کاش هنوز بودی کاش با اون سرعت و عجله ردت نمیکردم فکر میکردم مثل بقیه خیلی زود از یادم میری ولی........... نمیتونم به کسی دردمو بگم یا نصیحت میکنن یا میگن دیوونه خیلی راحت میگن فراموش کن کسی که نکشیده نمیفهمه من ............................................................. خدایا تو ننوشته میدونی اما من مینویسم تا آروم شم کمکم کن بهت التماس میکنم دارم آتیش میگیرم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۱۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.