خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تک

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۲۲ ب.ظ
امروز بالاخره قسمت شد با رویا رفتیم مجتمع تک (تک و یک) رفتیم که خیر سرم دی وی دی درایو بگیرم چقدر هوا گرم بود...یه نم نم بارون هم میومد ...خیلی شرجی بود از همون اول که داشتم میرفتم سر درد گرفتم............................. سر خیام از قطار پیاده شدیم تاکسی بگیریم...نبود که نبود...همش شخصی بود رویام که خوشحال گفت پیاده بریم تا چهار راه رفتیم دیگه هی رفتیم هی من داغتر و داغتر شدم و هی سردرد تر شدم..... یه تیکه راهم اشتباه رفتیم داخل سجاد بعد باز برگشتیم....اینقد ترافیک بود که دیدیم پیاده بریم زودتر میرسیم تا با ماشین!!! به لطف دوست عزیز رفتیم یه سری مغازه های کیف و کفش بسیار شیک و گرونشم دیدیم سردرد+سردرد+سردرد+سردرد+.... بالاخره رسیدیم به مجتمع کامپیوتری مذکور...طبقه پایین اولین مغازه گفت 48000تومن رفتیم بالا گفت 42000تومن و یه ذره هم پایین نیومد(منم اهل چونه زدن نیستم.نهایتا دوبار میگم) برگشتنا رویا که از ماشین پیاده شد منم یه کم پایین تر پیاده شدم برم عکاسی(صبح یه سری عکس دادم واسه چاپ) باز اینقدر شلوغ خفن بود که مجبور شدم کلی راهو پیاده برم!!! با کلی سردرد اومدم خوه..دی وی دی رو گذاشتم...نمیدونم چشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فک کنم باید دست به دامن همبازی کودکیم(پسر همسایه) بشم باز خوبه عکسا خوب بودن وای خدای من دیگه اعصاب ندارم فردا برم اونجا و ...... شانسم نداریم یه بار یه کاریو شروع کنیم و همونجا به خوبی ختم بشه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۸
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.