خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مهمان

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۴۶ ق.ظ
دیروز عصر زنگ زدم خونه شون گوشیو دادن بهش صداش یه کم میلرزید!!!!ینی هول شده بود؟؟ خلاصه آخرش کشوندمش خونه مون چقدر دلم براش تنگ شده بود کسی که وقتی بچه بودم وقتمو زیاد باهاش میگذروندم و دوسش داشتم (به عنوان یک دوست و همبازی) دی وی دی رو یه نگاهی کرد و بعدم مشغول شد منو آبجیشم کمی گپ زدیم از نوع پسرهای نایاب و امروزیه که هنوزم تو چشم آدم طولانی زل نمیزنه خلاصه فهمیدم مشکل از دی وی دی نیست چون کیسم مال ۷-۸ یال پیشه(البته رم و هارد و ارتقا دادم) قدیمیه و ویندوز سون رو بوت نمیکنه چند کلمه ایم شوخی و بعدم رفتن....... این پسر خاله ی مخ کامپیوترم که عصری بهش زنگ زدم گفت یه تنظیماتی رو خود درایو لازمه(من که سر در نیاوردم) همونم بود که تشخیص داد من باید یه دی وی دی رایتر جدید بخرم ولی مهندس همسایه گفت نصبشم کنی باز برای سیستمت سنگینه! چی بگم والا حالا که الکی الکی  ۸۴۰۰۰ تومن واسه این کامپیوتر پیاده شدم کلیم از صبح دل و روده شو ریختم بیرون و دستکاریش کردم اما خب....همین مهمونی سرشب خالی از لطف نبود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۳۰
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.