خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پاییز

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۱۸ ب.ظ
اعتراف میکنم ..... این دلگیر ترین پاییزیه که تاحالا داشتم هیچ وقت اینهمه پی به تنهاییم نبرده بودم!! ____________________ اونایی که تا حالا وبمو میخوندن اگـــــــــــــــه دوس دارن میتونن رمز بگیرن همیشه مدرسه بودم بعد یه سال پشت کنکور و بعدشم دانشگاه بلافاصله بعد دانشگاه رفتم آموزشگاه خیاطی و تا قبل از عید نوروز گذشته مشغول بودم.... حالا نه کلاسی مونده و نه آموزشگاهی یه دوره میخواستم برم که ... کسی خوشش نیومد.... یه دوره هم دوست داشتن من برم که من خوشم نیومد و نرفتم خواهر و برادرم سر زندگی خودشونن از این بابت نه دلتنگم نه ناراحت به خصوص در مورد خواهرم .... خیلی آزارم میداد هنوزم هفته ای سه روز از صبح تا شب که شوهرش بیاد دنبالش اینجاست از اومدنش خوشحال نمیشم! هنوزم آزارم میده.......................... متاسفانه باید بگم از رفتنش خوشحالم....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.