خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

رکورد

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۲ ب.ظ
امروز خیلی شنا کردم خلوت تر بود ساعت 1تا 3 رو باید به فراموشی بسپارم همون ساعت شیفت و گرم کنم و نیم ساعت بین شیفتم تمرین زیرآبی و قوص و رکورد امروز رکورد 50متر سربالا شد 55 ثانیه 5ثانیه زیاد بود ولی بعد از یکسال خوب بود چون پارسالم آخرین بار همین بودم!! قورباغه 100 متر 2:02 زدم خودم اینقده ذوق کردم که بعدش یه قولوپ آب خوردم رکوردش 2:15 هست آخرین بارم من لب مرز زده بودم پارسالم یه بار یادمه 2:10 زدم خدا رو شکر کلی امیدوار شدم 200 متر کرال سینه هم که 4:30 هست من پارسال 4:10 میزدم امسالم فک نکنم خیلی تغییری کرده باشم کرالم قویه کنار آب چند لحظه ای قبل از رکورد بیکار نشسته بودم و زل زده بودم به آب ازم پرسید به چی فکر میکنی؟؟ خودمو زدم به نشنیدن و گفتم هوم؟ گفت به چی فک میکنی؟ به شنا؟؟ گفتم به شنا به غیر شنا .... بعد حرف کشید به آزمون و ....... ولی داشتم به ش....فک میکردم...به هر چی که گذشت...چقدر این روزا دلتنگتم مدام جلوی چشممی بدون اینکه بخوام
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۶
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.