خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یک مسلمان

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۱۲ ب.ظ
از اینکه تو یه خانواده ی مسلمون و یک کشور مسلمون به دنیا اومدم اگه روزی هزاران هزار بارم خدا رو شکر کنم کمه.... هرچند مسلمونای واقعی نیستیم اما سعی میکنیم خودمونو نزدیک کنیم و این بزرگترین نعمته اولین بار که خواست خیلی جدی خودشو معرفی کنه گفت: من مسلمونم افتخارمه که شیعه ی آقامون علی(ع) هستم تو این ایران زندگی میکنم و دوسش دارم............ باید خیلی زودتر از اینا میفهمیدم اینا خیلی خیلی با ارزشن به خصوص تو این دوره زمونه ****************** داشت یه برنامه راجع به بهائی ها میذاشت خیلی متاثر شدم البته این برنامه خیلی خیلی محدود بود چون قبلا خاطرات یکی دو نفریو خونده بودم چیایی ازشون فهمیدم که خیلی ترسیدم......... اون موقع به این دلیل رفتم بخونم که فهمیدم سمیرا دوست عزیز من از دوران دبستان تا همین لحظه عاشق یه پسر بهائی شده که دوست شوهر خواهرشه! البته شوهر خواهرش بهائی نیست اما چنین دوستی داره و سمیرا هم به اتفاق همونا یه بار خونه ی همین آقا هم رفته بود سمیرا خیلی تو قید و بند نیست دختر خوبیه اما یه شیطنتاییم میکنه که غیر از خودش خونوادشم خیلی مقصرن از این جهت که یه چیزایی رو بهش یاد ندادن و یه اشتباهیم تو زندگیش کردن که باعث شد تو سن 22سالگی بیوه بشه با همه ی اینا دختر خوبیه وقتی اون مطالبو خوندم و یه چیزاییشو بهش گفتم قبول نمیکرد میگفت اینا الکیه!! به هر حال چون مامانش راضی نبود اتفاقیم بینشون نیافتاد و همه چی تموم شد دین ما یک دین کامله و همه چیش بر اساس دلایل روشن و عقلانیه حالا اینکه به ما خیلیاشو بد فهموندن و خیلی جاها هم یادمون دادن نفهمیده ازش بگذریم(واسه همین شاید برامون بی معناست) یه قضیه ی جداست اونوقت عده ای پیدا میشیم که اینا رو قبول نمیکنیم ولی قوانین ساخته ی ذهن انسانی که حتی سواد کافی هم نداشته رو به راحتی می پذیریم قوانینی که توش پر از تناقضه و همه چیزش فقط شعارهای تو خالیه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.