خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مهمونی

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۳۹ ب.ظ
قرار بود روز عید باشه بعد شد شبش بعد شد روز قبلش بعد باز همون روز شبش.... بالاخره گفتن فردا از این حرکتای عموم خوشم میاد که همه رو دور هم جمع میکنه این فامیل دیگه سالهاست که فقط سالی یه بار ماه رمضونا دور هم جمع میشن اونم نه همیشه و نه همه هستن! فردا باید به یه نفر یه تذکراتی بدم!!! یکی که پاشو از گلیمش درازتر کرده دختر عمو دومیم که از من کوچیکتره و یه ساله (فکر کنم) عقد مرده اون موقع که عقد کردن هنوز 17 سالش بود حالا واسه من خواستگار میفرسته!!! اونم چه آدمای در و داغونی خودشون تو یه منطقه ی خیلی پایین شهر هستن و از همون محله هم شماره خونه مارو میده به این و اون! و باز اونا میدن به یکی دیگه!! هزار بار به مامان گفتم وقتی کسی از این محله ها زنگ میزنه اصلا قبول نکن دیگه! میگه مهم انسانیته راستم میگه ولی خود همین آدما چرا از همون منطقه و سطح خودشون نمیرن دختر پیدا کنن؟؟؟ چرا اینهمه از اون سر شهر میان این سر شهر؟؟؟ بعدم از راه میرسن راجع به منطقه و خونه و حیاط ما اظهار نظر میکنن!!! من نمیگم پایین شهریا بدن و بالا شهریا خوب اما میگم فرهنگ ادما با هم خیلی متفاوته اینی که میگم و به عینه دیدم متاسفانه کسایی که پایین شهر میشینن غیر از اینکه خیلیاشون مهاجرن و از روستاها و شهرستانای دیگه اومدن به یه سری رسم و رسومات منسوخ شده و خیلی دیمی شدیدا پای بندن مه بعضیاش واقعا آدمو عذاب میده! خانواده ی شوهر خواهرم و زن داداشم اینو کاملا اثبات کردن تو این دوسال! و چقدرم سر این مزخرفات اعصاب خوردی داشتیم بین دوستای خودم و حتی فامیلمونم خیلی دیدم اما نمیدونم چرا مامان من زیر بار نمیره!!! حالا همینا که از پایین شهر پا میشن میان یه طوری به خونه و زندگیت نگاه میکنن که انگار از تو کاخ اومدن تو کوخ!! بقیه شو تو پست بعدی مینویسم...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.