خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

عشایر

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۰۱ ب.ظ
عشایر زندگی سختی دارن ولی قشنگه! شاید استرسای ما رو ندارن اینکه خونه شون کجای شهر باشه؟ دکورش چی باشه؟ چند تا اتاق داره؟ ....................... لباساشونم خیلی قشنگه تقریبا همه جه با همون لباسای رنگی و شادن خیلی راحت.............خیلی راحت تر از ماها آسمونشون پاکه زندگیشون طبیعته هرچند کارشون زیاده اما سرشون اینقدر گرم هست که کاری به حرف این و اون ندارن بیکار نیستن که بشینن ساعتها زل بزنن به صفحه ی مانیتور یا تلویزیون اصلا تمام زندگیشون مفیدن عمرشون پر برکته خیلی وقته که فکر میکنم شاید اگه یه دختر عشایر بودم خیلی خوشحال تر بودم از این همه نگرانی و غم و غصه ی زندگی شهری دور بودم شاید اگر اجدادمون میدونستن با ثابت شدن چنین مصائبی برای ماها پیش میاد هیچ وقت از حرکت نمی ایستادن! خوش به حالتون که عشایرین خوش به حالتون که هنوز کوچ میکنین و دلتون از یکجا بودن نمیگیره خوب میدونین این خونه دائمی نیست.................... خوش به حالتون
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۰
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.