خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مشترک مورد نظر....

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۴۰ ب.ظ
خیلی اتفاقی با شماره قبلیم شماره رو گرفتم مطمئن بودم الان میگه خاموشه یهو بوق آزاد زد سریع قطع کردم.... و هزار و یک فکر و خیال با خودم فکر کردم کاش با این شمارم نمیگرفتم آخه اینو داره ...ینی داشششششششت بعد به این فکر کردم که....شاید اصلا شماره اشتباه بوده چون 4رقم آخرش کاملا حدسی بود فقط به نظرم آشنا اومد!! ولی چون چندین بار گرفتم و خاموش بود گفتم لابد خودشه!!!!! و حالا ....واز مدتها پیش...به این فکر میکنم که............. اگه کسی چنین کاری با من میکرد هیچ وقت جوابشو نمیدادم اونم بعد از دوسال! و باز پیش خودم و وجدانم ، خودمو محکوم کردم محکوم به یک رفتار بچگانه و بی منطق!! یک رفتار عجولانه بدون فکر و فقط از روی احساس....از روی خشم.. خشم نه به مورد اصلی بلکه به عامل سومی که تمام هدفش همین بود که آشیانه مونو ویرون کنه و من اجازه دادم موفق بشه...فقط تو یه لحظه تصمیم حالا یادم میاد چقدر راجع بهش بهم هشدار داده بود چقدر خواهش کرده بود پشتشو خالی نکنم چقدر چقدر چقدر.... چقدر چیزا یادم اومد تو این دوسال چقدر دیر یادم اومد................... تولدت مبارک
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.