خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بداخلاق

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۰۰ ق.ظ
فردا شب خواهرم و داداشم میان اینجا مثلا میخوان منو خوشحال کنن داداشم که کلا از وقتی ازدواج کرده رفته تو خط تولد و کادو و روز پدر و روز مادر.... قبلا اصن براش مهم نبود الان دیگه خانومش چون خیلی تو این نخاست اونم راه میبره من که حوصله هیچ کدومشونو ندارم راستش خوشحالم نمیشم نه از کادو نه از تبریک نه از تولد .... از هیچ چی بابا میگه میان تورو خوشحال کنن میگم لازم نکرده اخلاقشونو خوب کنن بسه D: میگه هر چقدر تو اخلاقتو خوب کردی اونا هم میکنن :| باید اعتراف کنم منم از اون دسته ای بودم که ظرفیت این همه محبت و توجه رو یه جا نداشتم! در واقع چیزی که نداشتم و شاید هنوزم ندارم اعتماد به نفسه!! نه اینکه از اول نداشتماااا یه کمی داشتم ام اکشتنش!!  :| نذاشتن رشد کنه که بماند ...البته تو این زمینه شاید چندان مقصر نبودن اما یه جاهایی حسابی خوردش کردن وقتی به عاطفه گفتم.....گفت این حرفا چیه؟؟؟ تو که مشکلی نداری!!! با سمیرا که حرف میزدم...گفت تو دیوونه ای که اینجوری فکر میکنی و حرف میزنی وقتی گفتم دلیل اینکه راجع به خودم اینجوری فکر میکنم چیزاییه که تو خونه بهم گفتن........داشت شاخ در میآورد!!! بعضی شوخیا وقتی زیاد تکرار بشه دیگه نمیشه بهش گفت شوخی! بعضی واقعیتا هم اگه زیادی جنبه ی عیب و ایراد بهش بدن و روش تاکید کنن بالاخره کار خودشو میکنه هرچند ممکنه واقعا به اون صورتم نباشه حالا این حرفا دیگه فایده نداره..... فکری که متهاست بنیانش گذاشته شده به این راحتیا عوض نمیشه مگه اینکه...................... شاید یه آدم با نیت خاص و بدون نیت سوء بتونه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.