خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

گوشی

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۸:۱۴ ق.ظ
محرمم نزدیکه دیگه فقط چند روز مونده هرچند یه عده از یه ماه پیش رفتن پیشواز!!! آدمای افراطی همیشه به همه چیز گند میزنن بگذریم با این گوشی خریدنمون چشم بازار و کور کردیم! دائم یه سیمش قطع میشه روزی 2-3 بار باید خاموش روشنش کنم تا سیم وصل باشه!!! خیر سرمون با دو تا مرد رفتیم سرمون کلاه نره هرچند من میدونستم این مردهای مذکور چه مدلین ولی مامان اصرار کرد پدر جان که اصلا تشریف نیاوردن تو مغازه تا لحظه ای که میخواستیم پول و پرداخت کنیم اونم به خاطر اینکه کارتم دچار مشکل شد و جواب نداد میومدم هیچ فرقی نمیکرد چون اصلا سر در نمیاره از این چیزا داداشمم همینطور این دو نفر در واقع فکر میکنن هرچی گرون تر باشه بهتره حتما! اونم فقط مث ماست وایساد باید خودم با سمیرا میرفتیم سر و زبونمون از این دوتا بیشتر بود سمیرا تجربشم تو گوشی بیشتر بود ..... بی خیال دیگه نشد! اون کسیم که همیشه ازش گوشی میگرفتیم و مطمئن بود یه مشکلاتی واسش پیش اومده و چند وقتی اصلا کار نمیکرد شانس که میگن اینه!!!!! که من ندارم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.