خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مرحله ی یک چهارم نهایی ;)

دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۳۱ ق.ظ
امروز استرس نداشتم فقط خیلی سردم بود همین! واسه این ورودی 36000 تومن گرفتن که خیلی به چشم نمیاد اما اگه اینو قبول شم برای کلاس باید حدود 300،000 تومن هر کسی بریزه و از اون مرحله اگه رد بشی خیلی درد داره!!! از6 صبح بیدار بودم 7:30 رفتیم بیرون تا 5دقیقه به 8 دنبال مکان آزمون میگشتیم!!!!! اینجاست که باید گفت آدرس دادنشون بخوره تو فرق سرشون بعد از چند روز تعطیلی ...استخر هم که تعطیل بوده....مسئول تاسیسات نیومده بود..... همه مردیم از سرما هم آب بی اندازه سرد بود و هم محیط خدا رحم کنه ذات الریه نگیرم!! جایی که من تمرین میکردم 25 متر بود و اینجا 33 متر از میزان رفت و برگشت  حدود 2متر کم شد اما از بس سرد بود کاملا منقبض شده بودم رکورد 200 متر کرال و که 3:58 زده بودم اینجا شد 4:08 (از 4:30) وقتی اومدم بالا سر گیجه داشتم....خوب شد به حرف سمانه گوش کردم و یه شیشه شربت عسل غلیظ با بیدمشک برده بودم با خودم بعدش 50 متر پای پشت مقدماتی...17 متر دست ... 30 ثانیه نگه داشتن نفس و سر زیر آب...2دقیقه در جا پای واترپلو یا قورباغه با آرنجها و سر و گردن بیرون از آب....66متر پای پهلو (به هر پهلو 33 متر) به خاطر این سردی بیش از حد هم ادامه ی امتحانو فردا باید یه جا دیگه بدیم جاش خیلی دوره تعریفای بدیم ازش شنیدم کلا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۰۶
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.