خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

حس قوی

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۴۱ ب.ظ
اونروز که همه اصرار داشتن من برم سر اون قرار به اصطلاح کاری و من اصلا دلم راضی نبود و در آخرین لحظات نرفتم.................................... خوب شد که نرفتم چون فهمیدم رفتنم کاملا بیخود بوده! و رفتنم = اتلاف وقت + اعصاب خوردی اینه که میگم حسم قویه!!!!!!!! قبلا از یه پارچه خوشش اومده و همونجا هم خریده زمینش مشکیه و توش گل و برگ و طرح های آبی سبز کمی قرمز و پوست پیازی و کرمی داره روی هم رفته خوبه(اما من هیچ وقت چنین چیزی نمیخرم) زمینه پارچه مشکیه اونوقت میخوان زیرش آستر قرمز و صورتی بدن که رنگش روشن بشه و یه پارچه ی دیگه هم که باید بهش اضافه بشه اونم میخوان روشن باشه!!! یکی نیست بگه عزیز من شما که رنگ روشن دوست داری چرا مشکی خریدی که حالا با این بدسلیقه گی فاتحه شو بخونی؟؟؟؟؟؟؟ جالبه که پیشنهاد دادم واسه آسترش(پارچه توریه) یه رنگ نقره ای یا آبی تیره (که تو زمینش هست) یا حتی نهایتش کرمی بگیرن تا روشن شه ولی منظور اونا از روشنی فقط قرمز و صورتی بود!!!!!!!!!!!! پارچه مشکی ، طرحاش اون رنگایی که گفتم اما بیشتر مشکی به چشم میخوره ، حریرهای دامنش پوست پیازی ، حالا میگه واسه حاشیه های پایین دامن یه کار رنگ دیگه میزنم که به بالاتنه بیاد!!!!!!!!!!! به قول بعضیا در مقابل چنین سلیقه ای چطور باید خودکشی کرد که طبیعی جلوه کنه!!!!! به راهنماییات گوش نمیدن بعدش که تموم شه میگن به دلم نمیشینه و خوشم نیومد .............. چنین بویی از پایان این کار بلند میشه! از اون آدما هم هست که میگه من اصلا سخت گیر نیستم اما میخواد خیلی خاص باشه تو مهمونی و از اوناست که در واقع نظر دیگران(خواهر و مادرش) خیلی خیلی دخیله نه نظر خودش! اینجوری میشه که بعضیا از شدت خاص بودن ناجور به نظر میرسن..... یاد بگیریم وقتی یکی تو یه کاری تخصص داره و هی بهمون هشدار میده به حرفش گوش کنیم واقعیت همیشه با اونو که تو تخیل ماست فرق میکنه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.