خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شکست عشقی

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۲۳ ق.ظ
خانوم دکتر فرمودن این مشکلات تنفسی و سردرد و سینوزیتت به خاطر استخره!!! گفتم خب میخوام نجات غریق شرکت کنم با لبخندی تمسخر آمیز پرسید: قبول بشی که بعد چیکار کنی باهاش؟؟؟؟؟؟؟ :|:|:| گفتم: خب میخوام نجات غریق بشم دیگه D: کلا هدفش این بود منو از عشقم دور کنه :)) ولی نمدونه من به آب معتاد شدم و خودمم نمیدونستم پارسال به دلایلی در طول یکسال فقط 2-3 بار رفتم استخر..تمام مدت مریض و افتاده شده بودم ولی امسال که تو سرما و گرما رفتم شاید فقط یکی دو مورد سرماخوردگی خفیف بوده.... اصلا من با این آب زنده ام چطوری یهو بذارمش کنار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونم الان که چند روز دیگه آزمونمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هرچند این بار آخره...قبول شدم که هیچ نشدم دیگه نمیرم استخر :| :| :| در واقع این شنا آخرین چیزیه که دارم بهش عشق میورزم :| :| :| خلاصه جهت درمان قطعی سه عدد زالو تجویز کردن اونم کجااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟ زیر دوتا چشام و رو پیشونیم  :O منم که اصن برام مهم نبود هیچی نگفتم فقط پرسیدم کی بیام؟؟ :) حالا اومدم خونه مامان میگه نمیخواد انجامش بدی ردش میمونه رو صورتت مامان پاشو چند ماه پیش انداخت که هنوز ردش هست.... منم اصن حواسم نبود همین نکته رو بگم به دکتر قرار د فردا که مامان میره بگه بهش.... ولی از ایناشم گذشته چندشم میشه از اون جونورا بذارن رو صورتماااا :| این شنا و مشکلاتش کم کم داره منو دچار یاس فلسفی میکنه جدا :|:| تاریخ آزمون لعنتیشم که هنوز نزدن :|
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.