خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یک قدم دیگه....

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۴۱ ب.ظ
تمام امتحان همین امروز برگزار شد درست چیزی که میخواستم (خدایا شکرت) رکوردام عالی بود.از دفعه قبل دیگه رکورد نزده بودم.زیاد هم تمرین نداشتم.این یه هفته هم که کلی کار داشتم اصن نرفتم کرال سینه = 3:49 (از 4:30) قورباغه = 2:05 (از 2:15) سربالا = 52 (از 55 ثانیه) "خدایا شکرت" اصلا فکرشو نمیکردم رمز موفقیتم ======> با خودم گفتم به جهنم که قبول نشدم :))) زیر آبی ( 20 متر زیر آبی+برداشتن سه تا سنگ از کف آب) نفس اضافه آوردم میخواستم همینجور ادامه بدم :))) بقیه فنا رو هم خوب زدم.(دیدم برام تیک زدن) فقط یکیو برام ایراد گرفت!! دفعه قبل از اون یکی ممتحن که میگفتن خیلی سخت گیره نمره گرفتم همینو هااااااا هیچ فرقیم نکردم اما این یکی از بیشتریا ایراد میگرفت..... یک شنبه یا سه شنبه نتایج و رو سایت میزنن ایشالا که قبولم.یعنی خودم اینطور فکر میکنم با توجه به دیدن علایم و نمراتم بعدش از جمعه کلاسا شروع میشه... موقع ثبت نام آقای پور لطیف وقتی فهمید قبول شدم و نرفتم تو دوره به خاطر اینکه با ارفاق قبول شده بودم دعوام کرد!! امروزم خانم مقدم تا اسممو گفتم گفت تو که قبول شده بودی دور پیش چرا نیومدی کلاس؟؟ و من باز همون دلیل و ذکر کردم و با نگاه شماتت بارش مواجه شدم!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.