خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

از فردا

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۳۸ ب.ظ
بعد از قبولیم اشتباه کردم نرفتم واسه کلاسا تمرین کنم! خسته بودم خب.اصلا حوصله شو نداشتم .از طرفیم کار داشتم کلی (خیاطی) چهار شنبه رو رفتم...بعدشم شنبه و امروز...امروز گفتم میخواد به قصد کشت باهام کار کنی تمرینای کلاسا خیلی سخته فن های رهایی از دست غریق..... ینی خود ممتحن که بیاد تو آب و بخواد باهات کار کنه و امتحان بگیره کاملا حالتو میگیره...مثل یک غریق واقعی ک هیچی تو اون لحظه حالیش نیست باید سرعت عمل بالایی داشته باشی که از خودت هرجوری هست دورش کنی و بعد سریع بگیریش و نذازی آویزونت بشه و درضمن نجاتشم بدی دوتا از دوستام ک چند وقت پیش از شهرستان مدرکشون گرفتن اونجا کارورزی میان...یکیون خیلی از من ایراد میگیره!!!! البته سمانه گفت بهش توجه نکن اون که مدرس نیست!! (راس میگه خب طرف همچین جوگیر شده) هی ته دل منو خالی میکنه خلاصهههههههههههههههههههههه از فردا صبح ساعت 8 کلاسای من شروع میشه اینکه چند جلسه است و هنوز نمیدونم در مورد ساعتش میگن از 8 تا 12-1 و اگه فشرده باشه تا 2:30-3 جزئیاتش مهم نیست ایشالا ک قبول شم و راحت شم............................ هرچند ک این هم آخر راه نیست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.