خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سپردنی رو باید سپرد

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۴۸ ق.ظ
یه چیزو خیلی دوس دارم اینکه وقتی نمیدونم دقیقا چیزی که میخوام یا چیزی که نمیخواد برام بد یا خوبه؟؟؟؟؟ بگم خدایا به من چه اصن خودت یه کاری کن اونی که باید بشه،بشه و بعد هم همون بشه مثل امروز بنا به دلایلی باید یه مکان خیلی دور میرفتیم که اصلا نمیشناختیمش و قرار بود وسیله ای در اختیارمون بذارن که اونم قطعی نبود! و به دلایل دیگه ایم من ترجیح میدادم که اونجا یه جوری بهم بخوره و نشه! در یک حرکت خیلی منطقی همونی شد که میخواستم یه روز دیگه...یه جای نزدیک و مطمئن با هزینه کمتر خدایا شکرت خب لطفا بقیه شو هم همینجوری پیش ببر دیگه!!!!!! ********************** میگم درس خوندنم عجب کار سختیه هااااااا من چه جوری رفتم مدرسه و درس خوندم؟؟؟ :| چه جوری دانشگاه قبول شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :O  :| لابد برا همین ادامه تحصیل ندادم دیگه! این کتابای نامرد و تا میگیرم دستم خوابم میبره
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۸
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.