خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

انتظار 3

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۳۳ ب.ظ
چقدر این انتظار سخته! به خصوص وقتی چپ و راست ازت میپرسن چیکار کردی؟؟؟ گوشیم که کلا سایلنته و جواب نمیدم سایت دو روزه که کلا قطعه فردا با رویا میریم بیرون بعد از مدتهاااااااا همون خیابون خسروی...جایی که من خیلی دوسش دارم................................ فردا شب خواهر و برادر تشریف فرما میشن شب اینجا جهت تبریک عید و روز مادر و البته به صرف شام دیشب خواهرم اس داده سور و سات و به پا کن پرسیدم تو از صبح میای؟؟ گفت شاید .واسه چی؟ گفتم که بیای سور و ساتو آماده کنی دیگه :))))) چهارشنبه هم عروسی نفیسه است به صرف شام :)) دوستم تقریبا هر موقع من آنلاین میشم میبینم که هستش(البته من زیاد نمیشم و زیادم نمیمونم) ولی هیچ وقت حتی یه سلامم نمیکنه.میدونم چیکار میکنه!!! ای روزگااااااار اونوقت الان دیدم برام آفلاین پیغام گذاشته:سلام.خوبی؟ کجایی؟کم پیدایی نگرانت شدم !!!! :| :| :| یعنی باور کنم؟؟؟؟؟ اصولا تا باهام کار نداشته باشه سراغمو نمیگیره ولی خب بی خی خی جواب ندادم اینم یه جوک: یه یارو میره با پژو ۲۰۶ مسافرکشی ۴ نفر رو سوار میکنه بعدش خیلی تند میره . اولی میگه آقا خیلی داری تند میری . راننده میگه تا حالا ۲۰۶ داشتی ؟ طرف میگه نه . میگه : پس خفه شو . همین طور سرعت رو میبره بالا و تا نفر سوم همین جواب رو میده . چهارمین نفر میگه آقا خیلی تند میری . میگه تا حالا ۲۰۶ داشتی . میگه : آره . راننده میگه : پس تورو خدا بگو ترمزش کدومه :))))))) دلم با هر تپش با هر شکستن داره میفهمه که هر اندازه خوبه عشق همون اندازه بی رحمه........... خداوکیلی این خواجه امیریم صدای خوبی داره.آهنگاشم اغلب قشنگن ولی حتی آهنگای شادش ه سوزی توش هست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.