خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

جوجه خروسهای دوست داشتنی من

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷ ق.ظ
دیشب تو حیاط بودن و در زیر زمینم باز گذاشتم که تاریک شد خودشون برن پایین رفتن پایین و من تو اتاق مشغول بودم خواهرم خونه ما بود رفت در زیر زمین و بست اما طبق معمول که نصفه نیمه کار واسه دیگران میکنه درو خوب نبسته بود صبح ساعت 9:30 بود بیدار شدم دیدم خیلی صدا میکنن رفتم حیاط و آماده کنم که بیارمشون بیرون دیدم یه گربه پشت باغچه درست رو به روی در زیر زمین کمین کرده تا منو دید فرار کرد...بند دلم پاره شد پیشتش کردم و اون رفت منم رفتم دیدم بله در زیر زمین چفت نشده هیچ لاشم کلی بازه! در حالت عادی وقتی یه کم لای در باز باشه جوجه ها خودشون میان بیرون ولی ظاهرا متوجه خطر شده بودن چون وایساده بودن پشت در و صدا میکردن دیگه نیاوردمشون بیرون گفتم گربه هه شاید همین اطراف کمین داره..... براشون غذا بردم... یکیشون نوکش مث عقاب خم شده بود اومده بود پایین میدیدم که نوک میزنه اما اون اضافه ی نوک مانع خوردنش میشه و همش جیر جیر میکنه خلاصه با کمک از دوستای دنیای مجازی فهمیدم باید با ناخن گیر اون قسمت شفاف اضافی رو بگیرم تا نوکش درست شه وگرنه از گشنگی میمیره! اون قسمتش مث ناخن بخش مرده اس منم دیروز این کارو کردم باهام قهر کرد :))) درد نداشت چون موقع چیدن صدا نمیکرد اما چون محکم گرفته بودمش و هی لنگ و لگد مینداخت اذیت شد :))))) خیلی خنده دار بود اون یکی میومد رو شونم میشست و هی ازم بالا پایین میرفت ولی این رفت نشست پشت در :))) چقد دوست داشتنین اینا.....امروز سمیرا ظهر اومد درو باز کردم اومدن بالا نشونش دادمشون دوتا خروس سفید و خوشگل
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.