خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

متولد ماه...؟؟

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۴۱ ب.ظ
پرسیدم الان نیمه ی ماه هفتمی دیگه نه؟ گفت آره گفتم پس حدود 2ماه دیگه میاد! اواخر مهر مهریا خوبن...دوست مهرماهی داشتم و دارم و دوسشون دارم گفت خیلی با احساسن...داداشم مهره و چند نفر دیگه....خیلی احساساتین گفتم اره برعکس آبانیا که خیلی مغرورن سریع گفت آره مثل..... گفتم اوهوم منم آبانیم گفت جدی؟؟ گفت ولی آذر یه چیز دیگست گفتم وای آذریا که نگو....تو آذری؟؟؟؟ گفت آره....زیاد ادامه ندادم فقط گفتم چندتایی میشناسم که یکیشون خیــــــــــــــــــــــلی خونسرد و بی تفاوت بود و یکیشونم شدیدا رو اعصابم بوده و هست میگن اونایی که مال یه ماهن نمیتونن همدیگه رو تحمل کنن چون یه سری خصوصیاتشون مثل همه راستم میگن انگار من یکی با شخصیت خودمو نمیتونم واسه یه عمر تحمل کنم!! گرچه به قول سارا خیلی اجتماعی هستیم و خونگرم....واسه زمان محدودی خندوندن دیگران و گرم کردن محافل طور دیگه ای به نظرم میام اما خودم خوب میدونم بعضی جاها به سختی باید زبونم و کنترل کنم! زبون نیش دار ---> دوستام همیشه میگن با اینکه خیلی میگی و میخندی و این روی شنگولتو زیاد میبینیم ولی وقتی عصبانی هستی جرات نمیکنیم نگات کنیم حتی بیچاره ها...... اونایی که منو فقط تو محافل رسمی و جدی دیدن باورشون نمیشه تا چه حد میتونم بخندم و بخندونم------- اوناییم که منو تو حالت دوم میبینن باورشون نمیشه منم میتونم جدی باشم و بداخلاق گاهی خودمم فک میکنم چطور با این دو روی متفاوت زندگی میکنم؟؟؟ تاحالا فک کردی که میتونی یکی عین خودتو تحمل کنی یا نه؟؟؟؟؟؟؟ من از وقتی که به این سوالم جواب منفی دادم سعی میکنم خودمو بیشتر کنترل کنم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.