خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

فعالیتهای مفید من

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۲۶ ب.ظ
دیروز سمی ماشینشو بالاخره آورد بیرون و تصمیم گرفت که رانندگی رو شروع کنه به تنهایی! مارو هم بی نصیب نذاشت.صبح زنگ زد گفت سر بولوار وایسا میام میبرمت منم که آن تایم.سر وقت رسیدم...10دقیقه دیر رسید هی میخواستم زنگ بزنم بهش گفتم پشت فرمون هول میکنه میزنه یا ماشینو نو میکنه یا یه بدبختی رو روانه بیمارستان بعد میگه تقصیر تو بود.....بالاخره خانوم اومدن گفتم مشعوف شدم ازینکه سالمی و هنوز تصادف نکردی رسیدیم جلوی در پارکینگ.میگه وای پری ینی از در جا میشم؟؟؟؟ :|:| گفتم اگه میخوای بزنی به در و دیوار اونم جلو اینهمه مرد که اینجا وایسادن صبر کن من پیاده شم که نفهمن با هم بودیم آبروم نره :|:| گفتن همانا و باز شدن دهن سمی از این گوش تا اون گوش همانا خیلی مفرح وارد پارکینگ شدیم و همون اولین قسمت پارک کرد.من پیاده شدم .گفت خیلی کج زدم؟؟ گفتم نه بابا خوبه در حد میلی متره فقط از جدول جلو خیلی فاصله داری یه ذره بیا جلو من: بیا بیا بیا...نیا!!! کوبیدی به جدول :| سمی: در حالی که زیر سپر جلو یه ذره مالیده شده بود به جدول و باز دهنش گوش تا گوش باز شد داشت منو فحش میداد خب به من چه .من به بابامم همینجوری فرمون میدم دیگه :| با شعف بسیار وارد شدیم..... ++ این مدت که مانتوهای جورواجور پوشیدم و اینام فهمیدن که خیاطی بلدم و خودم دوختم ذوق زده شدن دیدن کارم تمیزه گفتن پارچه میخریم برامون بدوز منم دیروز بهشون گفتم من هیچ مشکلی با خیاطی ندارم فقط وقتی خیاطی میکنم اعصابم خیلی خورد میشه و یه عالم فحش میدم....به پارچه و صاحب پارچه و مدل و ....ازین حرفا فاطمه هم گفت عیب نداره ما هم وقتی ازت گرفتیم هر موقع پوشیدیم فحشت میدیم....میگیم دستت خشک بشه با این دوختنت :))) منم این معالمه ی پایاپای رو پذیرفتم که بعد ازین بدون عذاب وجدان کار کنم :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.