خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تولد کبوترها

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ب.ظ

بالاخره توی این خونه کبوتری متولد شد

بالاخره کبوترهایی که هر سال تخم گذاشتن و تخماشون شکست..اینبار تخماشون جوجه شدن

2تا جوجه ی زشت

2تا زندگی زیبا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۴
سپیدار

نظرات (۱)

سلام سپیده مهرسام افتتاحیه وبت و کوچ از بلاگفا رو تبریک میگم بخصوص که پست اولت تولد جوجه های ناز کبوتره،دلم شاد شد خاطرات شیرینی باهاشون داشتم. خیلی نازن جوجه هاش، یکیشون کف دستم متولد شد فسقلی تودل برو،اینقدر ذوق کردم که نگو.الانم که مجسم میکنم جوجه هاتونو ذوق زده ام،مبارکتون باشه. انشالا به یمن تولدشون قاصد خبرهای خوش به سمت شما روانه باشن و اینجا از خوشیهات بنویسی
پاسخ:
سلام.ممنون

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.