خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تلگرام

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۲۹ ب.ظ

یک قرار تلگرامی با همکلاسی های دانشکده

از 16نفری که عضو هستیم 5نفر شهرای دیگه ان

از این 11 نفر هم تا حالا 4نفر اوکی شدن!!

و 2-3نفریم که تو گروه نیستن اما تلفنی مطلع شدن و قراره بیان

من با اون 3نفر صمیمی نبودم هیچ وقت!

دوست بودیم..دوست زیاد دارم..با همه ی کلاس دوست بودم..

اما اونایی که باهاشون صمیمی بودیم 2نفر اعلام آمادگی کردن تا حالا..

قرار تو پارکه..ساعت 6بعد از ظهر..

حالا چرا باید خودمو به زحمت بندازم و برم؟؟

دوست ندارم

خوبی و لذتش زمانی بود که اصل کاریای گروه قرار بود بیان..نه این جماعت که به خاطر بچه هاشون دارن میان در واقع و از حالا میدونم چه حرفایی پیش میاد..

نمیرم

خیلی وقته تصمیم گرفتم تو رو درواسی نمونم و خودمو آزار ندم و آخرش نگم " کاش اصلا نمیرفتم.."

از مهمونی های خاله زنکی که تو خونه برگزار میشه هیچ خوشم نمیاد...

برای همین پارک و قبول کرده بودم..

ولی کلا زنها موجودات بیچاره ای هستن!!

یه قرار نمیتونن بذارن!!!

هیچ کسی حاضر نمیشه برنامه شو عقب بندازه به خاطر یه دور همی

ولی مردا قرار میذارن و میرن! همین!

حالا بیانم حرف چیه؟؟ از مادرشوهر و خواهر شوهر و مشکلات بچه و شیر دهی و تربیت و ................

زنها نمیتونن وقتی به مهمونی هم میرن گرفتاریای زنانه شونو کنار بذارن برای ساعتی و غرق خوشی دور همی باشن!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۸
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.