خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

امتحان

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۲۹ ب.ظ

ساعت 8:30 صبح روز سه شنبه

بعد از چند بوق ممتد صدای مردانه ای پاسخ داد..

گفتم: دیروز با من تماس گرفته شده و متوجه نشدم...گفت امااان از شماها که به گوشیهایتان توجه نمیکنید!!!! ....

رفتم یک مرکز آموزش بهداشت!! آنهم خارج شهر بود..پله ها نفس مامان را بند آورد

بمیرم که مادرم به خاطر من چه خوب تحمل میکند...♥

مدارک دادیم و کتاب گرفتیم...کلاس و امتحان در پیش است که بنده به خاطر مدرک تحصیلیم از کلاس معاف شدم

به قول مامان بالاخره این لیسانس یک جایی به درد خورد!!

پدر جان هم امروز به ما بسیاااار لطف نموده و مارا بردند و برگردادند(البته برگشت تا سر خیابان خودمان بود)

یک افاضه کلامی هم نمودند که بنده بسیار بسیار حرفهایم را جویدم و نهایتا قورت دادم تا آتش افروزی نشود!

فرمودند باید پولی برسد و ماشینی هم برای تو بگیریم که هم خودت راحت شوی هم ماااا!!!!!

میخواستم بگویم باباجان تمام این مدت این اویلن بار است که مرا تا جایی رساندید!!!!

همیشه که یا میگویی آژانس بگیر یا نرو..

به هر حال بر طبق مصالح قورت دادیم رفت پایین...

حوصله ی خواندن این کتاب بهداشت مسخره و امتحان دادن را ندارم

اصلا حوصله ی درس خواندنندارم

خودم هم نمیدانم چطور دانشگاه آن هم سراسری قبول شدم و چطور مدرک گرفتم شیطان

و دیگران هم همچنان در شگفتند از این بابت

کتاب به دست که میشوم صفحه ی اول تمام نشده خواب چشمانم را میرباید آنهم کتابهای درسی که هیچ انگیزه ای برای ادامه دادنشان وجود ندارد (در مقایسه با رمان منظورم است)

طبق آخرین اخبار واصله هم پارک آبی مورد نظر روز نیمه ی شعبان (13خرداد) افتتاح میشود

حالا معلوم نیست از همان روز ما هم به سر کار میرویم؟؟

آیا همان روز مشتری داریم؟؟

آیا مشتریهای خاص داریم؟؟

و ....

از دیروز گوشی تلفن را سایلنت که نمیکنم هیچ باید هر تلفن ناشناسی را هم جواب دهم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۹
سپیدار

نظرات (۱)

ایشالا هم پولش جور بشه سریعتر و هم اینکه به وجه خوب قضیه نگاه کن و به جای قورت دادن و خودخوری بزن به بیخیالی و به دلش برو وعده  ماشینو دریاب.
پاسخ:
قضیه پول چندان مهم نیست ولی چون دلیلی شده روی دلایل دیگه انگار به حجم ناراحتیا اضافه شده فقط!همیشه اعتقادم اینه اگه یه جای یهویی پول از دستم خارج میشه لابد حکمتی داره و قراره جایی که حقیقتا لازمش دارم تو دسترسم قرار بگیره..گرچه برنامه ای داشتم ولی اونقدر مهم نیس که به خاطرش خودمو ناراحت کنم.. اگه این امتحانه نبود یا اگه وقت مناسبی (مثلا شنبه)برگزار بشه بقیش دیگه مشکلی نیست..مهم اینه که مسافرت کنسل نشه..خیلی بهش احتیاج دارم ماشینم از اون وعده های سرخرمن بود ازون حرفا که تو جوزدگی یا در نتیجه ی بی حوصلگی در کمک به فرد مورد نظر عنوان میکنن به هر حال مرسی خوشحالم که اینجا میبینمت دوست من

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.