خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

هرچه پیش آید

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ب.ظ

همیشه تغییر اولش با سختی و استرس شروع میشه

من هم دارم یه دوران گذر و تغییر و شروع میکنم

نمیدونم طاقت میارم یا نه!؟

فعلا که از گرما کلافه ام....

از فکر و خیال هم همینطور..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۷
سپیدار

نظرات (۴)

میتونی عزیزم بیشترازاینها طاقت داری فقط یه کم بیشتر بکراند مثبت بدی به خودت و جدی نگیری حله،آخه میدونی تکنیک بیخیالی و دهن کجی به دنیا جواب میده اصلا برای جماعت رواعصاب و فندق مغز که دراکثریت هم هستند عاقل بودن و جدیشون گرفتن بدترین زجر به خودمونه،درعوض تکنیک همسان سازی جواب میده یعنی که درمقابلشون به جای عاقل بودن خودرا به دیوانگی زدن و درعین حال که به بلاهتشون میخندی و ازدرون شادی ازبیرون هم برگ برنده دستته.من امتحان کردم خوب جواب داد.
پاسخ:
اوهوم پیشنهاد خوبیه...ولی وقتی منافع خودتم به شدت به خطر میافته عذابش بیشتر میشه!!! فک کن دارن حقتو میخورن ولی چون سایرین گوسفند مآبانه رفتار میکنن توام حرفت به جایی نمیرسه!!!
من میگم میتونی  باشناختی که ازتو سراغ دارم حتما میتونی . از گرما حرف نزن  بچه جان  بروخداروشکرکن که شما تو بهشت  هستید وما جهنم دیگه کولرامونم جواب نمیده ازبس شرجیه بیرون . کولرامون سوال میپرسن.. میخوای جامو باهات عوض کنم چقد بهم میدی  جاموعوض کنم باهات؟
پاسخ:
نه برا چی جاهامونو عوض کنیم؟؟؟ترجیحا تو این فصل جامو با نگار میخوام عوض کنم
میخواستم جامو باهات عوض کنم تا بدونی ماکجایم وشماکجا اونوقت قدرنعمت هوای خوبتونو میدونی.
پاسخ:
در همون حدم که گفتی فهمیدم دیگه
چندروزی درگیر امتحانام نیومدم وبت و اینو که میگی منافع مشترک و حق خوری باهات موافقم،ایشالا دور ورت پربشه از آدمهایی که واقعا آدمن و آدم موندن و اونایی که تواین گروه نیستن تاثیر مخربشون محدود و خنثی باشه الهی. موفق باشی خدا با دلهای صاف نگاه ویژه ای داره خودش کمکت کنه و هرچی میخوای همون بشه...
پاسخ:
مرسی عزیزم.لطف داری جدا تحمل این آدما سخته ایشالا برا تو هم همینطور باشه موفق باشی ♥♥

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.