خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پشت پرده های روزمره

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ق.ظ

 

 

اپیزود اول:

پنجشنبه..کوه های بلند شاندیز..آلاچیق..ماشین روشن و درهای باز و آهنگهای عاشقانه های خواجه امیری با ریتم ملایم و شاد..نشسته اند پشت به ما و رو به باد روی نرده های لبه ی آلاچیق..مرد گاهی دست در گردن و گاهی دست در کمر خانوم دارد..جا به جا میشود..گاهی صورتش را میچرخاند..مقابلش زانو میزد و دستانش را میگیرد..انگار اصلا در این دنیا نیستند!!در عالم دیگری سیر میکنند..بالاخره میروند...

ناخودآگاه بعضی چیزها به یادم می آید..بعضی حرفها..وعده ها و عیدها..آرزوها..خواسته ها..قول و قرارها..و پلی که برای همیشه شکست...

 

اپیزود دوم:

استخر همچنان به شدت خلوته و ما مگس میپرونیم!

من به شدت خسته میشم..نمیدونم چرا اما انگار از کار کردن خسته شدم..قبلا فکر میکردم قبل عید خستگی دارم و خوب میشم اما الان میبینم ک کلا از کار خسته ام اما چاره ای نیست...ترجیح میدادم روز درمیون برم ولی...تحمل کار و خستگی هر روزه راحت از تحمل فضای خونه شده! متاسفم از این بابت اما کاریش نمیشه کرد..میرم بلکه به خواب و استراحت کم و نصفه نیمه عادت کردم

 

اپیزود سوم:

مدیر و بچه های استخر قبلی مدام میپرسیدن" خب چه خبر؟؟؟ " و من خیلی خونسرد: "هیچی..هنوز اولاشه دیگه برنامه هاشون زیاد مرتب نیست..جای شما خالی..خوبه.."

لابد لجشون میگیره! نمیدونن هنوز که میخوام از دستشون فرار کنم..خیلی آزارم دادن

 

اپیزود چهارم:

پرنده ای که میخواد پرواز کنه ولی از اینهمه پر و بال زدن چیزی جز خستگی عایدش نمیشه!

آخه پاهاش بسته است!!!

 

اپیزود پنجم:

یکی تو را میخواهد به دروغ!!!

و یکی نصفه نیمه..

مثل مسافری که میداند باید جایی میانه ی راه پیاده شود

چه راه خاکی باشد چه آسفالت ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۳
سپیدار

نظرات (۴)

خوش بحالشون چقد رمانتیک بودن اینا چون اموزش نمیدی محیط کارت برات خسته کننده شده چقدم جاشون خالیه نهههه دیوونه دوست داشتن نصفه ونیمه چطوره دیگه؟
پاسخ:
خیلی آره انصافا آموزش که جای خود دارد ولی وقتیم خیلی خلوته خسته کننده اس به خصوص روزایی که مجبوری صبح تا شب اونجا باشی!!! یه جور بد
برااین پستم کامنت گذاشته بودم چندروز پیش
پاسخ:
خب من هر روز نیستم خونه..بعدشم چرا هر نظریو 2-3تا میفرستی؟؟؟؟
دلت آبی تر از دریا رفیقم به کامت شادی دنیا رفیقم الهی دائما چون گل بخندی شب و روزت خوش و زیبا رفیقم...
خب چون که با گوشی میایم ووسطش نتم قطع میشه مگه توخونه نباشی کسی دیگه کامنتاتو میخونه؟؟
پاسخ:
نه

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.