خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تُنگِ شکسته

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ق.ظ


همین پیش پایت دلم تنگ شد

نبودی برایت دلم تنگ شد

نبودی سکوت وسکوت وسکوت ...

برای صدایت دلم تنگ شد

ورق میزدم عکسهای تورا

به حال وهوایت دلم تنگ شد

تو با جاده رفتی ورفتی ومن ...

من اینجا بجایت دلم تنگ شد

خدا حافظی کرده بودم قبول

ولی پابه پایت دلم تنگ شد



درست مثل قهرهای کودکی..میگریزم .. و حالا با گوشه ی نگاه منتظرم!!شاید اینبار هم برگردی..دریغ که میدانم هرگز...قضیه همان آب است و جوی

امروز اولین روز کاروزیباید شرح بدم کارورزی به چه معناست؟؟؟به نام خدا ===> کارورزی=حمالی مفت!!پایان!بنده هم بعد از یک سال و نیم تجربه ی کاری باید برای تحویل گرفتن کارتم کارورزی بگذرونم!!باز خدارو شکر تو مدرسه شنام..مربی خوبی به نظر میاد..2-3تا از شاگرداشو داد به من که باهاشون پای کرال تمرین کنم..خوب بود..لااقل زمان زودتر میگذره و کمتر احساس بطالت و بی خود بودن میکنی..باشد که این 12 جلسه هم بگذرد...کارته رو بگیریم و راحت شیمشایدم مفید بود کسی چه میدونه!!

و بازم چند تا کار هول هولکی برای پایان هفته ینی جمعهو جمعه ینی اینکه باید تا 4شنبه شب یا حداکثر پنج شنبه صبح تمام شده باشن..خدایا کمک ♥

فردا روزی جدید با سرناجی جدید..ببینیم چی میشه..


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۶
سپیدار

نظرات (۲)

۰۶ مهر ۹۴ ، ۰۰:۴۴ محمد StigMatiZed
خاک کار خوردنه اینا، میگذره
پاسخ:
بله میگذره ولی زور داره..
اوهههه چقد پست جدید داریییییی.
اول از همه خونه جدید مبارک  دوتاوب رفتم تا دست آخر به اینجا رسیدم خسته نباشم.
انشالله این 12روز هم به خوشی بگذره.
وکارتام تا پایان هفته تموم بشه.
پاسخ:
بله دیگه همینجور بافتم به هم
سلامت باشی قربونت
خخخ
خوش که نمیگذره ولی خب میگذره دیگه بالاخره :))
کارامم مجبورم تموم کنم حالا به هر جون کندنی که بشه :)))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.