خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دوزخ نزدیک و بهشت دور

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ب.ظ
یه وقتاییم با خودم فکر میکنم این همه دویدن براچی؟
تا کی؟
بعد باز شیطون و لعنت میکنم و میگم ..برو بی خیال فقط مواظب باش غرق نشی
مدت زیادیه انگار دارم تو یه دنیای خیالی زندگی میکنم یا شاید بشه گفت چیزی شبیه برزخ..وقتی که نمیدونی کجای قصه ی خودت ایستادی؟؟!! حسی به کارایی که میکنی نداری و فقط منتظری دادگاه اَلَم بشه و حکم جاری و وضعیتت معلوم که بهشتی هستی یا جهنمی؟؟!!
با همه ی اینها فقط و فقط شکر
بابت تمام داشته ها که کم هم نیستن

دیروز گفت تو ماموریتم..میگفت حلالم کن و از بقیه بچه ها هم حلالیت بگیر از طرف من ..یادم رفته بهشون بگم خودم..هرچی بوده شوخی بوده...
من فقط دعاش میکنم..امیدوارم این جنگ لعنتی هم به زودی تموم بشه و همه شون به سلامت برگردن پیش خانواده های نگرانشون...هرچند خودشون دست از زندگی شستن..


کمی خسته ام از کارای این هفته ..کمی سردرد و کمی دندون درد و کمی دلگیر..همه ی اینها با هم معجون جالبی باید بشه!!!
شاگردام خانومای 45به بالا هستن و حتی 60ساله هم دارم و البته 3-4تایی حدود 30
به سختی یاد میگیرین..بدنهای سفت و منقبضی دارن..من توقع ندارم بی عیب و نقص بشن ولی وقتی سرناجی صندلی میذاره میشینه درست کنار محل برگزاری کلاسم یه طوری میشم انگار میخوام برای تیم اینارو آماده کنم!!
تعدادشونم که کم نیست.. ولی خب خوبه.. باید مدام بهشون روحیه بدم که میتونی..یاد میگیری..خوبی..
نمیدونم چرا اصلا دل و دماغ استخر و کلاس و کلا سر آب نشستن و ندارم؟!؟!
ولی نمیخوام ناشکری کنم که میدونم اینم اگه از دست بدم اعصاب و روانم پاک میشه به کل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
سپیدار

نظرات (۴)

توکه وضعیتت مشخصه چندتاکارمفید رو باهم انجام میدی وآخرسرنتیجشون رو میبینی ببین منو شب که میخوابم میدونم فردا چه کارهایی بایدانجام بعد وروزهام همینجوری تکرارمیشه.
خداپشت وپنناهش باشه انشالله سالم وسلامت برگرده.
خداقوتت بده سخت آموزش آدمای سن بالا.
این کار سرناجی یاداین میندازتم که  اونموقه ها که مد رسه میرفتیم وقتی امتحان داشتیم معلم میومد بالا سرمون میواساد آدم هول میشد من اینقده جواب نمیدادم تابره.خب صندلیشو یه جا دیگه بزاره.
این بی حوصلگیت نسبت به استخرم مال اینه که کادرش عوض شده کم کم عادی میشه 
پاسخ:
خدا کنه..
ان شاا... همه شون
خیلیییییییی...بدناشون سفتههههههه نمیشه حرکتشون بدی
دقیقاااااااااااااااااا

یعنی من تا کامنتی اینجا میزارم کفرم درمیاد با گوشی میا داغونم میکنه.
اون یکی کامنتم معلوم نشد چی شد
پاسخ:
استرس نداشته باش سر جاشه :))
کلاسِ چی هست؟
پاسخ:
شنا
سلام بانو.دوتارمزازشماداشتم که ظاهرابلاکفاهردوروقورت داد.اگه میشه لطفادوباره بفرستین.شادباشی وسلامت.
پاسخ:
سلام بانو جان.چشم♥
این بلاگفای لعنتی باز نمیذاره نظر بذارم :(

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.