خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سلام خورشید!

جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۸ ب.ظ

زندگی به شکل عجیبی با سرعت در جریانه!

عقب نمونیم..


تنها یک هفته ی دیگه مونده که کارورزیم تموم بشه..این کلمه ی "کارورزی" رو با دهن کجی ادا میکنم!! چون از ظواهر امر معلومه که من از مربی خودشون بهتر بلدم کلاسو بچرخونم حیف که کلاس دست خودم نیس..اغلب به حرفش گوش میدم ولی خیلی وقتام میگم باشه اما کار خودمو میکنم


دیروز ساعت 6بعد از ظهر برادرزاده جان چشم به دنیای خاکی ما گشودن..درست 20 روز زودتر و اینگونه بود که بنده شدم عمه!!

دلم برای عمه مهینم تنگ شد..اگه بود چقدر ذوق میزد..چقد دلم برای خنده هاش تنگه..کاش بود :(

و ما اسم کودک جان و دیروز بعد از یه ساعتی که معطل بودیم تا ببرنش بخش، از زبون مامانش شنیدیم

سُلالِه

هنوز حس خاصی به این اسم ندارم..حالا فردا باید بره ببینه با این اسم شناسنامه میدن یا نه


اینم فرشته کوچولوی ما سلاله خانوم مغز بادوم که تازه از راه رسیده من یکی عاشقش شدم ♥♥

اینی که من میبینم تا اینجا شبیه داداشمه..دماغ و دهنش که همونه..و فعلا هم که سفید و صورتیه رنگش..تا ببینیم بعد چی میشه

تو بغل منم گذاشتنش که شاد شم :)) منم ناکامشون نکردم و شاد شدم کلی :))

چندتایی عکس گرفتم که هنوز میخواستم بازم بگیرم که دیگه باطری تموم شد :|

به هر حال برای این سن که هنوز کودک در حالت شفیرگی به سر میبره خیلیم نباید عکس گرفت

حالا این که 20روزم زود اومده..تا یکی دو هفته دیگه از این ریزی و شُلی در میاد بهتر میشه بغلش کرد..بعد کم کم چشاش باز میشه...واااای از همین الان دلم رفت برا این وروجک :)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۴
سپیدار

نظرات (۴)

۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۹:۰۴ عم قزی جون ツ
حالت چی؟؟
شفیرگی؟؟؟!
با لحن جناب خان بخون ، چون من تا حالا نشنیده بودم همچین لغتی رو
o_O

استاد تمامی تو! خودم حکمتو دادم ول کن اونارو :دی
این یه هفته هم بگذره بچسب ب عمگی!!
قـــشـــنـــگ بشین برا خودت عمه خانمی کن!:)))
پاسخ:
دقیقا :)))
این اصطلاح و با دختر خالم کشف کردیم وقتی نوه ی داییم به دنیا اومده :))

ای بابا شانسم نداریم که
نه بابا تازه این یه هفته تموم شه باید بچسبم به خیاطیایم
الان به غلط کردن افتادم :(
ااین هفته هم زودی تموم بشه راحت بشی انشالله.
وایییی من که عاشق این وروجکتون شدم حالا چه برسه به تو.
قدمش مبارک باشه هزارماشالا برااین جیکر ناز.
عمه شدنت هم باردیگه بهت تبریک میگم انشالله عمه خوب ومهربونی باشی برا این خانم کوچولو.
پاسخ:
کاملا راحت که نه ولی خب یکم راحت میشم
فدات عزیزم ♥♥
مبارکههه هزارتاتولدنی نی خوشگل.
پاسخ:
مرسی دوست گلم.سلامت باشین ♥
سلاله چه اسم قشنگی
مبارکه!
بچه خیلی شیرینه اگه بچه خود آدم باشه که چه بهتر آدم زحمت هاشم به جون میخره
پاسخ:
مرسی :)
سلامت باشی :)
بچه خودت باشه زحمتش زیاده شاید پشیمون شی :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.