خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پیامبر مهربانی ها

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ


فردا عیده

مثلا عید بزرگیم هست(البته هست واقعا) ولی خب برای بعضی آدما عید و عزا و روز معمولی چندان فرقی نمیکنه

ما هم ازون خانواده هاشیم

در نتیجه من مفرح ترین برنامه ای که برای عیدم تدارک دیدم یه جلسه مهارتی رانندگیه که 9تا 11 صبحه

اینجوری لااقل یه کار مفید انجام دادم

هه! اون روزی ماشین و نبردم بالاخره..نشد ینی..

گذشت و گذشت تا که رفتم 5جلسه مهارتی برداشتم این استرس مسخرم بریزه ..الان یک جلسه سپری شده و یکم حسم بهتر شده نسبت به قبل

جلسه پیش که خوب بود با مربیم کلی خندیدیم تو راه



چه اصرار بیخودیست برای شنیدن بعضی حرفها از بعضی آدمها!!

در خودت دلگیر میشوی اما دم نمیزنی

امید میدهی در حالی که نیاز به دلداری داری

بغضت را قورت میدهی و میخندی

میگویی ...دلت را جدا کن..فقط همین!



حقیقت اینه که سخت قاطیم!!

مدام تو تنهاییم سر شیفت به خصوص به خودم میگم این زبون و نگهدار...آروم باش..کار دست خودت نده!

دلم میخواد آروم باشم..باید این زبون دومثقالی خانمان براندازو نگهش دارم...خدایا کمکم کن!!!

این بزرگترین اتفاقیه که میتونه برام بیافته

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
سپیدار

نظرات (۱)

توخونه ما هم عید ومید باهم فرق نداره.
کار خوبی کردی مطمئنم بهترین راننده میشی.
چراقاطی؟چیزی شده؟
پاسخ:
نه! ازون قاطیای بی دلیل یا دلایل روی هم تلنبار شده ی همیشگی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.