خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

منِ آشفته

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ب.ظ

امان از تمام جوابهای بی تفاوت دنیا

امان از ان لحظه ای که ناگاه دلت بلرزد و قلبت قطره قطره از چشمانت بیرون بریزد

امان از تمام وقتهایی که دلت آشوب است و میدانی چرا اما نمیتوانی چیزی بگویی

بعضی وقتها بعضی آدمها بعضی نداشته هایت را چنان به رخت میکشند که رویت را زخمی میکنند..

از آدمهایت دلگیر نیستم خدا اما از خودت گاهی میشوم

از آدمهایت توقع ندارم اما از خودت زیاد!

گاهی فکر میکنم کاش فرشتگانی میگماردی تا حرفهای ته نشین شده را به گوش مخاطبانش برسانند

همیشه وقتی تنهاتری آنها که باید باشند زودتر از همه میدان را خالی میکنند...

و به این فکر میکنی که بهتر است اصلا برای بعضی ها نباشی..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۸
سپیدار

نظرات (۳)

نبینم ناراحتی باشی خوشگل خانم.حالا ما دیگه غریبه شدیم وحرفاتو سربسته اینجا میزنی؟
چند روزی لپ تاپم ویروس سیستم های شمارو گرفت ومریض شد ببین چقده پست گذاشته.
این پستت واقعا حرف دلم بود.
گاهی اینقده از همه چی دلگیر وناراحتم که حس تنهایی خفم میکنه وبرا اینکه راه کوچیکی برا نفس کشیدن پیدا کنم میام وگوشه کوچیکشو به شما میگم میدونم کارم اشتباست ونباید شمارو هم وارد دغدغه هام کنم ولی اینا همه میگذره ومطمئنم یه روزی به این روزا میخندیم ومیگم وای ما چقد دیوونه بودیم که اوج جوونی وخوشیمون رو باتوجه کردن به رفتار واخلاق اطرافیانمو خراب کردیم
پاسخ:
:)
برای هرکسی ممکنه پیش بیاد
گفتنش همیشه و همه جا اشتباه نیست.شاید نگفتنش بیشتر اشتباه باشه!
منتهی بعضیا میتونن حرف بزنن بعضیام مث من نمیتونن
دومی همیشه خطرناکتره
آره همیشه همین فکرو میکنم مث وقتایی که به مدرسه و داشنگاه فکر میکنم و افسوس میخورم چرا بیخود خودمو ناراحت میکردم و عذاب میدادم..
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۲:۱۰ عم قزی جون ツ
چقد ب دلم نشست این پست..

پاسخ:
(:

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.