خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

به دنبال یک جای خالی

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ب.ظ

چقدر بده که معنی بعضی حرفا رو دیر میفهمی!!

وقتی که دیگه نه از اون گوینده ی حرف خبری هست نه از اون شرایط

خب البته اعتقاد هم دارم جریان در هر صورت پیش میره..اما یه تناقض وجود داره تو ذهنم اونم اینکه به شرطی پیش میره که جلوشو سد نکنی با دستای خودت!!!

بزرگتر و منطقی تر که شدم فهمیدم اصرار هم حدی داره!!!


تصمیمات باید خیلی منطقی باشن!

خیلی حساب شده و با فکر

با تمام ادعاهایی که دارم گاهی میبینم هنوز خیلی بزرگ نشدم!!

هنوز تصمیمات آنی و عجولانه میگیرم

هنوز یهو جوش میارم

حالا خیلی چیزا فهمیدم

اما خب به عمل درآوردن فهمیده ها گاهی از دست آدم خارج میشه

برای کارم تصمیم گرفتم شیفتمو تو استخر دومی کم کنم

یهویی جا رو خالی کردن خیلی بده و عواقب بدیم داره

به خصوص تو زمینه ی حرفه و کار

از یه چیزی خیلی راضیم!!

یه نفر این وسط فهمیده که چطور باید با ما رفتار کنه!!

بهش فهموندم ..فهموندیم


رانندگی داره به یکی از لذتهای زندگی تبدیل میشه

وقتی که خیلی راحت تصمیم میگیرم محل کارمو ترک کنم و نیازی نیست منتظر شم کسی منو تا جایی برسونه!

یا اینکه تمام راهو پیاده برم

یا برای بعضی خریدا و کارام راحت برنامه بریزم

همه ی اینا خیلی خوبن..خداروشکر


دلم برای دوست بیست سالم که همیشه پایم بود تنگ شده

اگه بگم کاش هیچ وقت ازدواج نمیکرد خودخواهانه اس!

ولی کاش یه انتخاب دیگه ای داشت..

انتخابی که اینهمه بین ما فاصله نندازه

باید هر طور شده از این زندگی لذت ببرم!
حتی شده تنهایی..
هیچ چیز همیشگی نیست تو این دنیا
نه هیچ آدمی نه هیچ لذتی نه هیچ سختی..
خودم لذتهای خودمو میسازم

اغلب آدما برای مشوت تو همه موردی خوب نیستن.معمولا تو یک یا دو مورد میشه رو کمک کریشون حساب کرد
بعضیام کلا خوب نیستن! اما خودشون فکر میکنن خوبن!! ولی خب همونام بین حرفاشون یه چیزایی میگن یهو که خیلی خوب و به موقع اس!
چی گفتم؟؟:))

خستگی از واژه هام پیداست..یا نمینویسم یا وقتی مینویسم چند مورد درهم و قاطی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۹
سپیدار

نظرات (۲)

۲۰ دی ۹۴ ، ۱۰:۱۳ عم قزی جون ツ
" الان سبقتم میگیرم .به ماشینای پشت سریمم راه نمیدم تازه :))))
بوقم میزنم حتی :)))))))  "

میبینم ک پیشرفت کردی! بوق هم میزنی؟ :))
آورین آورین
من ب تو می بالم دخترم :دی


آره ، این استخر دومی رو کم کم کنسلش کن هلاک شدی :(

لذت های زندگی!!
اون شب دهقانه یه عکسی فرستاد خیلی جالب بود. میگف زندگی کردنو یاد نگرفتیم ، همه روزای خوب بچگی و مدرسه و دانشگاهو غر زدیم ک کی تموم میشه واینا ؛ در حالیکه همون روزا بهترین روزا بودن
لذت های زندگی رو بساز و ب کسی اجازه نده ازت بگیردش :)
پاسخ:
:)))))) بعله پس چی
منم میبالم:)))))

هوم.شیفتمو کم کردم از اول بهمن ساعت 1:30 تموم میشه میام خونه
میدونی خب؟نه که کار قراردادیه و یهو ممکنه بگن دیگه نیا اینه که نمیخوام ازینجا مونده و ازونجا رونده بشم.هرچند که سمانه میگه فاز منفی نیا همچین خبرایی نیس ولی خب یک درصد احتیاط باید باشه دیگه
بعد عید اگه همچنان اونجا بودم این دومی رو میکنم 2تا شیفت کلا.8تا 12

یِس!بسیار عالی.حیف آدم بعضی چیزا رو دیر میفهمه!
چکار کردی بلاخره بااین استخر دومی؟
پاسخ:
کارای خیلی خوب :))
دست از سر من بر نمیدارن که دو دستی نگهم داشتن P:

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.