خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نشست های انفجاری

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ب.ظ
من یه دعایی دارم حقیقتش حسش نیس توضیحش بدم ولی استجابتش به نفع خیلیاست از جمله خودم و سایر همکارام و شاید منهای یه نفر که اونجا زیادی داره جولان میده!
خلاصه شما هم از ته دلتون بگین خدایا دعای این بشرو مستجاب کن -_-

یه بلا از سرم دفع شد.. بلا که نه البته ولی خب یه کار اضافه و زورکی بود که یه جور دیگه حل شد
چیزیم تا آخر ماه نمونده! و طبق معمول منم و سفارشات نا تموم و کارای دقیقه نودیم
به همه شونم میگم کچلاااا!!! از یکی دوماه قبل سفارشاتونو بگین که من به کسی دیگه قول ندم ...کو گوش شنوا؟؟؟
وقتیم میخوام قبول نکنم یا کلی اصرار میکنن یا ناراحت میشن که قیافه گرفتی و فلان و بیسار :/

خب اینارو بی خی خی
دوشنبه با برو بچز قبلی (همکارای سابق) خونه یکی از قدیمیا دعوتیم.ولی خب باید نسبتا مودب بشینیم P: البته یکم جیغ و سر و صدا بلامانع است
هفته پیش به مناسبت قبولی همکارم برا درجه یک، مدیر جان به همکاری حسابدار بدون اینکه بهش بگن خبر قبولیشو از سایت گرفتن(خودش نمیدونست) بعدم کیک خریدن و خلاصه جای همه خالی تا شیفت تموم شد پریدیم تو دفتر کلی جیغ جیغ کردیم..کیکیشم خیلی خوشمزه بود D:
حالا این همکار جان میخواد مارو خوشحال کنه یه مهمونیم بگیره به صرف قر و جیغ و سر صدا فقط!
بسیار هم عالی
باز با همکارای فعلی هم یه قرار تو باغ داریم که اونجا هم دو مدل میشه یحتمل مگه اینکه یکی از افراد زود بیاد که باز اونجام باید مودب باشیم یکم :/
فعلا همین گردهمایی هارو عشق است
چه میشه کرد دیگه وقتی همش کار و کار و کاره و تفریح و سرگرمیم نیس باید اینجوریا شاد زیست
من هنوز بسی نقشه ها در سر دارم هاهاهاااااا (خنده ی شیطانی)

یه آپشنی مشتریا دارن در همه ی استخر ها!
خانومای سن بالا و... میپرسن چه حرکتی تو آب خوبه که شکممون کوچیک شه؟؟
منم براشون چند تا حرکت توضیح میدم...بعد از تشکر میبینم رفتن باز یه گشه فقط مشغول فک زدن میشن :|
ایندفه بپرسن دیگه توضیح نمیدم اصن فقط میگم کم بخور و کمم حرف بزن لاغر میشی -_-

اون روز به خانومه میگم عزیزم کلاهتو سرت کن...میگه این حکمش چیه؟؟ میخواستم بگم حرامه حرام! :/
ینی واقعا چی فک میکنن؟؟؟ برا رعایت حجاب دارن کلاه سرشون میکنن؟؟؟؟
خدایا توبه با این بنده هات
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۴
سپیدار

نظرات (۳)

دعایی که ماندونیم چیه چطور میتونیم بهش آمین بگیم!؟ ان شاا...هرچی خیره همون بشه.
امیدوارم این نشستها و شادیها جاودان و پایدارباشه
پاسخ:
هرجا سخن از اعتماد است!!..شما اعتماد کنین دیگه من که بد کسیو نمیخوام :/ تازه یه گروهیم نجات میدم با این دعا
سلامت باشین
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۶ عم قزی جون ツ
به به ، همیشه ب شادی
من یه ماهه منتظرم تو غر غر کنی :دی
اخه همیشه اخرای سال ک میشه وضع تو همینه ؛ همه ریختن سرت :دی

ب صرف قر و جیغ و داد!! به به ؛ چه شود :)))
پاسخ:
ینی منظورت این بود که الان غرغر کردم؟؟؟ :/ کچل :)))
خخخ این پیش بینیای دقیق نتیجه ی دنبال کردن مداومه هاااا :))

آمین
یک هفته اس استخر نرفتم ولی شنبه میرم تو استخر پر مو:( خب کلاه بذارید سرتون خوبه دعا کنم کچل بشید استاد شنام آمین بگه!
پاسخ:
واقعنم آمین :|

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.