خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

زیر آبی های چالش برانگیز

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ

ناچار شدم جای یه نفر اضافه بمونم .زنگ زدم خبر بدم

...

من: من جایگزینم منتظرم نباشین برا نهار 4 میام

مامی: جایگزین کی؟ :|

من: یکی از بچه ها (حالا مامان من اصن اونارو نمیشناسه و بشناسه هم فرقی در اصل قضیه نداره هااا )

مامی: غذا نبردی بدبخت میمیری از گشنگی :O

من: -_- نه نمیمیرم :|

...

...

مامی: یه پیشنهادی دارم!

من: در چه موردی؟ چی؟

مامی: منم برا مهمونی سمی میام D: میام دوقلوهای خواهرشو ببنم ^_^

من: برا چی؟ :| من که میدونم از کجا آب میخوره :/

مامی: فقط من میدونم و تو دیگه ینی چی از کجا آب میخوره؟؟ :||

من: میام خونه صحبت میکنیم :|

مامی: از جایی آب نمیخوره میخوام بیام دوقلوهای خواهرشو ببینم D:

من: میام خونه صحبت میکنیم حالا -_-

مامی: اوف خیلی خب خدافظ :/

من: :|


عاخه چرا با من اینجوری رفتار میکنی مادر من؟ :|


حالا با اینکه نگرانن من از گشنگی بمیرمااااا باز وقتی اومدم خونه محض رضای خدا یه ذره غذا رو بخاری نذاشته بودن :/

من اومدم میبینم قابلمه آبگوشت رو گازه و سرد :/ خو آبگوشت و چه جوری گرم کنم با اینهمه گشنگی تو مدت کم :/

هیچی دیگه ماکارونی دو قاشق بود گذاشتم گرم شه که تا اومدم رخت و لباس عوض کنم اونم یه قاشقش زغال شد :|

منم روشون سس کچاب ریختم و با نون خوردم :(((

تصور کنین!!!! ماکارانی سوخته با سس کچاب و نون فری :((

تازه بعدشم سیر که نشدم یه لقمه ام نون و پنیر و خرما درست کردم رفتم بالا :(

الانم ...نه دیگه ولش کن :(


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۵
سپیدار

نظرات (۴)

۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۳ میثم یوسفی
:|
پاسخ:
:|
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۲۷ عم قزی جون ツ
حالا نگفتی از کجا آب میخوره!؟ :دی

ابگوشت رو تنهایی نمیشه ک خورد. ابگوشت غذاییست ک باید با مشارکت حداقل سه نفر خورده شود!!
پاسخ:
از یه جایی که خیلی غم انگیزه :|

خب کوبیده شو میشه خورد
من کلا میتونم هر غذایی رو به تنهایی بخورم..قابلیت غذا خوردن تنهاییم خوبه :))
اوخی شیمکت(شکمت)چی کشیده اون روز!!
همیشه باخودت کیکی،بسکویتی چیزی داشته باش
پاسخ:
کلا وضع زندگی من همین شده شمکم عادت کرده
نه کیک و بیسگوییت دوس نمیدارم
گفتی آبگوشت دلم خواست پنج ماهه آبگوشت نخوردم:1

پاسخ:
یاد بگیر درست کن خب.کاری نداره که
فقط خوردنش باید دسته جمعی باشه تنهایی نمیچسبه

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.