خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سری که درد میکند

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۵۰ ب.ظ

اینقدر خستگی بر من چیره شده که حتی حال نوشتن هم ندارم!

باید اون استخر کذایی (دومی) رو کنسلش کنم کلا!

اگه مدیر دفعه قبل قبول کرده بود الان من راحت شده بودم

بعضی آدما لطفم که میخوان بهت بکنن آخرش دردسر میشه!

تازه نقشه های شومیم پشت اومدن من به این محل بوده و هست!! ولی کور خوندن..


تمام لباسام گشادم شدن به شدت!

طوری که برای انتخاب لباس در تنگنا قرار میگیرم

برام هیچ مهم نیست بگن زشت شدی!صورتت خیلی لاغر شده!!

مهم اینه که هرکی میبینه میگه وای چه خوش تیپ..خوش به حالت

بعد میپرسن چه جوری؟؟ باز خودشون جواب خودشونو میدن که لابد همش شنا میکنی دیگه؟؟

منم خیلی ریلکس میگم ورزش میکنم..شنا..بدن سازی و..

به هر حال دومی برای من مهمتره تحت هر شرایطی


اسفند یعنی فروردین!!

یعنی استرس

یعنی هول و ولای دقیقه های آخر..


دیروز از شدت گاز کلر حالت تهوع داشتم و جلوی در ایستاده بودم..چشمام به شدت میسوخت و حس تنگی نفس داشتم..گلوم میسوخت و خس خس میکرد..

متاسفم که تو این مملکت سلامت کارگر(تحت عنوان هر نوع شغلی) اهمیتی نداره!

نه سلامت جسمش نه روحش ..فقط به دنبال این هستن که بیشتر پول در بیارن

ولی من هنوزم ضرورتی نمیبینم برای کار بیش از حد خودمو خسته کنم!!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۳
سپیدار

نظرات (۶)

بابا بدنساز!
یه فیگور ببینیم هیکل!!
ان شاا...درهمه مراحل زندگیتون موفق باشید
پاسخ:
نمیخواستم ریا بشه ولی انگار شد دیگه
عب نداره میگن ریا تو بعضی کارا خوبه! بقیه تشویق میشن

سلامت باشین
ایول به توخانم خوشتیپ ولی صورتت هم برات مهم باشه دیگه.
پاسخ:
بی خی خی :/
هر کی منو میبینه میگه رضا چه لاغر شدی ولی من خودم می دونم از وقتی میرم شنا بدنم روی فرم اومده
لاغر بودن خیلی خوبه انعطاف بدن خیلی میره بالا
تنها مشکل گرمای آب و تنفس گاز کلره که البته وقتی آزار دهنده میشن که از شدت تمرین نفس نفس می زنم
اکثر کسایی که میان استخر میرن تو قسمت کم عمق راه میرن و از آب سرد شکایت می کنن نمی دونن که به شنا گر حس جکوزی دست میده که!
مربی شنا استخر دانشگاه با اینکه من تا آخر تابستون ترم چهار ارشدم و اگه برم تو تیم فقط یکبار تو مسابقات تابستان می تونم با تیم باشم گفته اگه خوب تمرین کنم و چهار شنام کامل بشه منو بعد از عید میبره تو تیم دانشگاه و بهم برنامه میده!
تازه دارم خودم تو آب پیدا می کنم اصلا نمی فهمم عرض استخر چجوری طی میشه!
تا ایشون بخواد بهم برنامه بده میشه لطف کنی بهم برنامه بدی؟
برام دعا کن برم تو تیم مربی خوبم:)
پاسخ:
واااااااااااااااااای نمیدونی چقد با ذوق خوندم اون جملات وسطی روووو
تو حرف نداری رضااااااا :)
خیلی خوشحالم که اینهمه پیشرفت کردییییییی
مطمئنم اینقدر عالی هستی که چنین پیشنهادی بهت داده و اینقدم بهتر میشی که مقام میاری D:

چرا که نه!!
البته من آمادگی و شناتو نمیدونم در چه حدیه .یعنی چندبار میتونی عرض یا طول استخر و شنا کنی بدون اینکه مکث کنی و استراحت کنی بینشون
یا اینکه دستات تو شنا قوی ترن یا پاهات؟
به هر حال همه رو باید قوی کنی
اول اینکه برو یک جفت کفی برا خودت بگیر.قیمتش باید بین 15تا 20 یه جفت کفی خوب باشه.اینجا که همینه
سعی کن استخری بری که روی طول استخر شنا کنی
تمرینایی که میگم برای طول استخره ولی شما اگه عرض میتونی شنا کنی تو استخرتون همه رو دوبرابر باید بری ضمن اینکه از کنار دیوار اصلا سر نخوری یعنی دیوار پشت سرت محکم فشار ندی که خیلی با سر خوردن اولیه بری جلو و به محض رسیدن به لبه ی دیگه هم نباید مکث کنی و سریع برگردی
حالا چون تمرین سرعتی شاید تاحالا نداشتی اولش یکم سختت باشه.یهویی فشار نباید بیاری
اول از همه سرد کن که شاید قبلا بهت گفتم.10تا طول کرال سینه-6تا کرال پشت -8تا قورباغه و4تا پشت مقدماتی(قورباقه ی پشت با جفت دست کرال پشت)
اینارو نسبتا نرم میری ولی پشت سرهم برو و بینشون مکث نکن
حالا بستگی داره بخوای چه گروهی رو شنا کنی باید تمرینات اونو بیشتر انجام بدی
برا قوی شدن دست و پاها بعد از گرم کردن کفی دستت میکنی و از هر دست (کرال سینه-قوربافه-کرال پشت) 4تا طول بدون پا زدن میری
تموم که شد تخته شنا میگیری دستت (اگه بهت بدن) تخته رو به صورت عمودی تو آب فرو میکنی و از هر پایی 4تا طول میری.تخته عمودی باشه که فشار بیشتر بشه.ولی وقتی تخته رو روی آب میخوابونی خیلی راحت سر میخوری
اینا که تموم شدن بین هر دور میتونی تنظیم کنی 30 ثانیه استراحت کنی ولی در زمان استراحتت هی هوا بگیر برو زیر آب خالی کن این کار به هواگیریتم کمک میکنه
بعد تموم شدن این تمرین هم با همون کفیایی که دستته کامل شنا میکنی
اول کرال سینه سعی کن هر 3دست یکبار هوا بگیری.این تمرین و 2طول انجام بده برا بار اول اگه سختته
بعد کم کم تو روزای آینده تمرین کن هر 4دست یکبار هوا و هر 6 دست ..
ولی ترتیبش بهم نریزه که یکبار 4دست هوا بگیری و چند متر جلو بشه 3دست یکی.تمام طول و باید توی یک ریتم مشخص بری
4تا کرال به این شکل با کفی میری و 4تا قورباغه و 4تا پشت و همه با کفی حتما
باید ببینی هر روز چند ساعت سا چند دقیقه وقت داری برا تمرین .اینارو برای خودت برنامه ریزی کن ببین چقدر طول میکشه.آخر سر هم حتما سردکن فراموش نشه
حالا بین این تمرینا روزای آینده باز میتونی تمرین دیگه اضافه کنی یا جایگزین کنی.مثلا از یکیش 2طول کم کنی و اون دو طول یه چی دیگه بری.مثل شناهای ترکیبی
مثلا دست قورباغه با موج پروانه-یا دست کرال با موج ..
یه تایمیم بذار یکبار وسط تمرینات و یکبار هم آخر ساعت رکورد بدی!
رکورد خیلی مهمه و خیلی خوبه
حالا هرجلسه رکورد نمیگیرن معمولا ولی تو تو تمرینات بذار که هر روز دوتا شنا رو خودت سرعتی بری حتما
مثلا نیم ساعت تمرین کردی 1دقیقه استراحت کن بعدش 200متر کرال سرعتی رو برو.تو سرعتیم اولاشو خیلی با سرعت نرو که از وسطاش کم میاری.معمولی برو و به وسطا که برسی کم کم سرعتت زیاد میشه و طول آخر و باید بکَنی و بری دیگه! ما میگیریم بمیر و برو ;)
باز آخر کار 100متر قورباغه سرعتی برو
وقتی خسته ای رکورد میدی خیلی بهتره چون موقع مسابقه میدونی که بدون خستگی خیلی بهتر رکورد میزنی
اینا فعلا باشه تا ببینم چیکار میکنی :))
ولی مربی خودت بهتر میتونه تمرینت بده چون از نزدیک میبینتت و هم ضعفاتو میدونه و هم زمان و میدونه
موفق باشی :)

بی زحمت سلسله مراتب مسئولیت های استخر رو هم برای من توضیح بده
در همین نظر منتظر جوابتون هستم
ممنون
پاسخ:
اول مدیر
بعد سرناجی
بعد ناجی 1
ناجی 2 و اگه 3تا باشن ناجی 3
معمولا برای استراحت و مرخصی و جایگزین اول به مدیر اطلاع میدیم و بعدم حتما باید با سرناجی هماهنگ کنیم
در واقع سرناجیه که باید جایگزینامون و بدونه و استراحتارو ولی خب بعضی مدیرا که اغلب ناشیم هستن و میخوان مشکلی پیش نیاد تو روند کاری خیلی مقیدن که حتما در جریان همه چیز باشن
اگه خدایی نکرده اتفاقیم بیافته تو استخر، بسته به اینکه کجا اتفاق افتاده مسئولیت برمیکرده به افراد
بیشتر برمیگرده به ناجیا به خصوص حوادث داخل استخر مثل غرق شدگی و آسیب و .. و معمولا مسئولین سونا و جکوزی و حتی زیر دوشها و سرویسها هم با ناجیاست که باید مرتب خبر بگیرن هر نیم ساعت
ما برا این حوادث مامورین مخصوص کار خودمونو داریم که میان سرمیزنن و کاملا حادثه رو شبیه سازی میکنن و دقیق مشخص میکنن که تو اون زمان هر کدوم از سرناجی و ناجیا کجا بودن دقیقا..
ناجی و سرناجی مسئولیتشون خیلی بیشتره
مرسییییییییییییییییی÷€
تمام تلاشمو به خرج میدم که بهترین باشم
قدرت بدنیم پایینه که با تمرین و ممارست درست میشه
فقط دست کرال با موج رو درست متوجه نشدم یعنی با دست کرال پای دلفینی بزنم؟ اینجوری یکم پیچیده میشه چون حرک موج از سر شروع میشه چجوریه؟
پاسخ:
خواهش
حتما همینطور میشه
یک دست کرال میزنی وقتی دستات رفتن تو آب موج میزنی اینا بیشتر هماهنگی عصب عضله اس ولی خب یه جاهایی که خسته بشی وسط شنا بهت کمک میکنه بیشتر جلو بری
آها فهمیدم مرسی;)
سال خوبی در پیش رو داشته باشید
پاسخ:
خواهش :)
مرررسی و همچنین

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.