خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

آخرین روز سال

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۴۷ ب.ظ

از روزی که برگشتیم از سفر مدام در حال بدو بدو ام

و البته خواهر جانم که لطف کردن!! باز یه کاری انداختن گردن بنده که ساعتها وقتمو گرفت و از کارای خودم موندم..بعدشم یه مهمونی اجباری..چقدر خسته شدم..تازه برگشتیم شام تدارک دیدیم برای خواهر جان اینا!! :/

امروز جاتون خالی رفتیم حرم با مامان

ماشینم بردیم که مثلا زود برگردیم..منتهی این قرقی عزیزم امروز یکم مارو پیچوند و خلاصه نهار خونه دایی جان موندیم و عصریم دنبال تعمیرگاه و آخرشم برگشتیم خونه..البته که مامان جان به اهدافش رسید کلا امروز

هعیی...من موندم و لباس مادر خانومی که میخواستم تمومش کنم برای فردا ولی دیدم دیگه نه حوصله شو دارم نه تموم میشه اصلا!!

این بود که در دکانمونو بستیم تشریف آوردیم بالا

سفره ی امسالم برخلاف سالای پیش کاملا ساده چیدم و خیلی بهش نرسیدم

ماهیای تنگمونم مصنوعین و همه رنگی توش پیدا میشه

فک کردیم خیلی زرنگیم!! بعد دیدیم همه شون ته نشین شدن هه!! اینجاشو دیگه نخونده بودیم

حتی وقت نکردم یه جارو به اتاقم بکشم یا کمی کتابخونه رو گردگیری کنم..

بین راه سریم به استخر زدیم بالاجبار ..هنوز آجر و مصالح ساختمونی بیرون ریخته شده بود و دعا کردم کاش تا 13 تعطیل باشیم چون من هنوز خسته ام..

زمان مسافرت برای من خیلی بد بود..خیلی از کارام موندم

از اینکه همیشه همه به همه کارشون میرسن و من باز باید با خستگی تمام کارای دیگرانو انجام بدم لجم میگیره

این بود که دوخت و دوز و تعطیل کردم

حرم چقدر شلوغ بود...تو شهر خیلی خلوت بود هم رفت و هم برگشت راحت بودیم واقعا ولی اطراف حرم غلغله ای بود...

فردا سال نو میشه

یک سال دیگه تموم میشه و یک سال دیگه ام شروع میشه

امسال رویهم رفته بد نبود..تجربیات کاری خوبی به دست آوردم - قرقی رو به دست آوردم خخ - 2تا دوست خوبمو از نزدیک دیدم :) - یه سفر خیلی خوب رفتم - به یه دوست خیلی خوب نزدیکتر شدم - و یه تصمیمات خوبتر برای آینده ترها گرفتم...

خدایا شکرت

مهمتر از همه اینه که سالمیم همه مون

سال نو مبارک

به همین سادگی.. ♥


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۹
سپیدار

نظرات (۵)

ان شاا...که سال خوبی داشته باشی
پاسخ:
ممنون.شمام همینطور
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۲۴ احسان خواجه مرادی
سلام
سال نوتون میارک
ایشالا همیشه موفق و پیروز باشید.. قرقی تون هم سالم و سلامت
موفق باشید
پاسخ:
سلام و ممنون
شما هم همینطور
قرقی هم تشکر میکنه :))

سلام آغاز سال 1395 رو بهتون تبریک می گم انشالله موفقیت رفیق راهتون باشه
چه سفرنامه ای داری از مال ناصرخسرو هم بهتر از آب در اومده:)
دیروز کفی خریدم خیلی عالی شد فقط این چند روزی که برگشتم خونه استخر شهرمون تا 7 فروردین تعطیله:( این وسط من ضد حال خوردم ولی گمونم ناجی ها خدا خدا می کنن یک هفته دیگه هم استخر تعطیل باشه%\!!!
استخر تهران هم بودم خدا خدا می کردن زودتر تعطیل بشن کفش داری استخر از دست یک نفر هم که پرسید چهارشنبه آخرسال هستن یا نه می گفت دلم می خواست کفش و پرت کنم طرفش!!!
واقعا چرا اینقدر کار استخر طاقت فرساست؟!
من حالت را الان خوب درک می کنم:I
تبریز خیلی جای دیدنی داره من تاحالا تبریز نرفتم باید برنامه ریزی کنم یه سری بهش بزنم
راستی چه جالب ماهی ممصنوعی واسه تنگ!
خیلی عالیه دیگه این موجودات بی دفاع از بین نمی رن:(
واسه سفره عید سال دیگه از این ها می خرم
خیلی خوبه که تغییرات مثبت هم دارن در جامعه نمایان می شن حتی اگر ماهی مصنوعی باشن


پاسخ:
سلام.مرسی و همچنین :)
خخ خیلی :))
هه واقعا کار خسته کننده ایه وقتی زمان طولانی باید تو یه محیطی باشی پر از سر و صدا و بوی کلر و گرم به خصوص استخرای اوپن که دیگه داغونن :( حقوق و مزایای درست حسابیم نمیدن که لااقل دلت خوش باشه.. فقط خسته میشی و همش نگرانی اتفاقی نیافته

آره حتما برو خیلی خوبه

خیلی دلم میسوخت ماهیا که میمردن برا همین دیگه نگرفتم
عیددددددت مبارک عزیزززم..انشاالله سال خوبی پیش رو داشته باشی
سفر نامه ت هم خیلی خوب بود .منم با خوندن ش سفر کردم 😋

پاسخ:
مررسیییییییییی
به توام مبارک حوا جان
ان شاالله برای شما هم عالی باشه
آدرس وبتو گم کردم :(
سال نوت مبارک عزیزم.
پاسخ:
مرسیییی
سال نوی شمام مبارک ♥

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.