خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یه روز خیلی خیلی بارونی

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۱ ب.ظ

روز 13 همیشه دلگیر بوده

چه بارون باشه چه آفتاب

وسط روز اگه بیرون بری انگار شهر خالیه

دلت میگیره

حتی اگه قرار نباشه فرداش بری مدرسه یا سرکار

از دیشب بارون گرفته حسابیییی

هنوزم داره میاد اما کمتر شده دیگه

طبق معمول هفت سین و اول صبح جمع کردم و وسایل پذیرایی عید هم جمع و جور شد

تو این هوای بارونی باید یکی باشه باهاش بری بیرون قدم بزنی

یه دوست خوب که زیر بارون چتر نگیره و از خیس شدن نترسه

امروز همیشه دلگیره

منم خودمو با کارم مشغول کردم صبح تا حالا

دلم راه رفتن تو هوای تمیز و بارونی رو میخواد

دلم دویدن و خسته شدن میخواد

داغ شدن از شدت بازی تو هوای سرد

بازی های دسته جمعی با توپ

جیغ و سر و صدا و خنده های بلند

دوچرخه سواری

دلم همین چیزهای ساده رو میخواد که نیست!


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۳
سپیدار

نظرات (۳)

امروز تا ظهر خونه بودم به کارهای باقیمونده رسیدگی کردم هرچند کارها تمومی ندارن بعدش پدر اومد دنبالم رفتیم ناهار آخه خواهرم کنکوریه یکی باید پیشش باشه
ولی خوب بود الان ظرف ها رو آوردیم خونه بشوریم دوباره بریم گرداب بن
مثل هر سال بعد از زن دایی آش می پزه به به:)
پاسخ:
خوش به حال خواهرت که اینقد هواشو داری :)
به به خوش بگذره
باز خوبه همین چیزای ساده رو میخوایید
اکثر خانوما تو چنین شرایطی چیزای سخت سخت میخوان
مثل شوهر
که نیست
:دی
منم همیشه آخر هر تعطیلاتی دلم میگیره حتی اگر قرار نباشه فرداش برم سر کار یا مدرسه یا ... این عامل به خاطر اینه که از بچگی با این نوستالوژی بزرگ شدیم که پایان تعطیلات باید همراه با غم باشه
:)
پاسخ:
اون که اتفاقا از همه راحت تره :پی منتهی مشکلش اینه که بعدش در همین حدم چیزایی که داری نخواهش داشت :دی
شایستی! اگه تعطیلات یه هفته بود فک کنم بهتر بود :/
جای من خالی که هم پات بشم وچتر برات بگیرم
پاسخ:
:* :* ♥

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.