خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شروع دوران دو زیستی

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ب.ظ

بالاخره اولین روز کاری 9ساعته رسید

تا ظهر که فقط یه نفر اومد..آب سرد بود

درجه نذاشتیم ولی حدس زدم حدود 29باید باشه!

سرماخوردگی و سرفه های خفن تا حدی بهتر شد با درمان خونگی مامی و خودم ولی مامی تاکید اکید کرد که امروز تو آب نرو..من میدونم تو میری چشمت میافته...گفتم باشع!

ولی شما هم اگه کمی آبزی باشین متوجه میشین که از یه استخر خالی که تازه آبشو عوض کردن و هنوز پای بشر بهش باز نشده اونم بعد حدود 2ماه!! نمیشه گذشت

حالا خوبه که خیلی خلوت بود و استراحت زیاد داشتیم روز اول

و 2ساعت آخرم به خاطر قطع آب تعطیل شد

خونه ام آب قطع بود

دیشب و عصری به شدت تگرگ بارید...یکی از مخازن آب صدمه دیده

چقده خسته ام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۸
سپیدار

نظرات (۳)

شروع کارتو بهت تبریک وخسته نباشید میگم.
چقد به مامانت گوش دادی تو..
پاسخ:
مرسی
آره من خیلی حرف گوش کنم مث تو که نیستم P:
شروع دوباره کارت رو بهت تبریک می گم انشالله در کارت پیشرفت کنی راستی کارت مربی گری رو بالاخره دادن؟
یه جوری از استخر گفتی دلم خواستp:
امروز ساعت 9.30 یه سانس تفریحی هست احتمال زیاد کسی نیست اجازه میدن طولی بریم%)
پاسخ:
مرسی :) آره بابا خیلی وقته تازه فهمیدم یه مدت دستشون بده نامردا نمیگفتن :|
خیلی حال میده فقط یه دوزیست اینو میفهمه :))
۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۵۰ احسان خواجه مرادی
سلام
مخازن آب کجا؟ استخر؟
پاسخ:
سلام
نه مخازن آب شهری.کل منطقه آب قطع بود

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.