خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مهمونای چرب و چیلی

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ق.ظ

حس خوبیه وقتی میری رو وزنه میبینی اون یکی دو کیلو که تو مسافرت و عید اضافه شده بود کم شده!!!

بیشترم کیف میکنی وقتی میبینی از قبلشم حتی کمتر میشی

بعدم ازت بعنوان مثال استفاده کنن که دیگه هیچی :))

همکار محترم تشریف بردن پشت و شکمو پهلو و ..عمل و ساکشن کردن چربیهاشو کشیدن.الحق چقدم عالی شده!! ولی تا پای مرگ رفته و برگشته دیگه ضمن اینکه سنشونم نزدیک به 50 هس واقعا ریسک کرده!!!!

من از چاقی بترکمم فک نکنم همچین کاری بکنم و اینهمه درد و بدبختی و تحمل کنم

البته که خیلی ورزش میکرد خودشم میگفت زیاد نمیخورم گرچه که به شیرینی جات علاقه ی زیادی داشت و تجمع چربیم یه مقدار به سن برمیگرده دیگه اما خب...

تازه بعدش فهمیدیم دماغشم قبلنا عمل کرده

واقعا بعضیا عجب انگیزه هایی دارن!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۸
سپیدار

نظرات (۳)

۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۵۳ خانوم رنگین کمون
چه عالییییییییی خوشبحالت سپیده یعنی میشه منم دو سه کیلو تا یه ماه دیگه اضافه کنم؟ :(
راسنتی اسمتو خیلی دوس دارم:)
پاسخ:
اضافه کنی؟؟؟
اضافه کردن که خیلی راحته همش میخوری و حالشو میبری کم کردن مصیبته هیچی نمیخوری آخرشم خوب نیستی :((
فدات :)
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۰۸ احسان خواجه مرادی
سلام
یکم بیشتر تحقیق کنید حقایق دیگری براتون آشکار میشه
توصیه میکنم بخاطر بدآموزی ها بیشتر از این تحقیق نکنید!
پاسخ:
سلام
اینارو هم والا من تحقیق نکردم اعترافات خودش بود
باید بگم بیش از این اعتراف نکنه :))
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۳۲ خانوم رنگین کمون
وای نه باید جای من باشی ببینی اصلا راحت نیس: دی یعنی تا میشنوم دوستام مثلا به خاطر خوردن چند تا دونه گز و شیرینی عید چاق شدن انقد تعجب میکنم! نمیدونم چرا واسه من جواب نمیده:((
پاسخ:
همینه دیگه یکی میخوره چاق نمیشه یکیم نخورده چاقه :((

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.