خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خانه ای روی آب

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ب.ظ

از خرید فوق العاده ای که صبح انجام دادم!!! فقط یه کلیپسش به درد بخور بود و راضی بودم

تازه اونم شکل و قیافه نداره پلاستیکشم براق و خوشگل نیس..ولی نرمه و نمیشکنه به راحتی خیلیم قلمبه نمیشه .شبیه کدو حلواییه :/ بازم شکر همین یه موردم که آدم واری خریداری شده غنیمته -_-

یه تل کشیم برا جوجه ی 7ماهه مون خریدم هنو نیومده ببینم اونم جزو به درد بخورا بوده یا نه :|

بارونم که مثل سیل داره میاد بعلت برودت هوا یکی از پنجره های اتاقم بسته شد

زیر زمینمم قطعا تا الان آب برده دیگه..اصلا حسش نبود برم فرشو جمع کنم..هر موقع بارون بیاد اونجا پر میشه دیگه میزنه تو زندگیم فقط خدا کنه پارچه مارچه رو زمین نذاشته باشم

الانم اسکنر و نصب کردم ک برگه کپی کنم به سلامتی اونم کار نمیکنه ..نصب شده ها ولی ویو رو میزنم که شروع کنه اون صدای اولیه رو میده بعد یهو عین نواری که جمع میشه تو کاست 3تا صدا میده و ارور :| فک کنم یه جایی گیر میکنه

صب یه دیوونه ای ته ماشینشو مالید به قرقیم لجم گرفته بود آروم میرفتم و بد و بیراه نثارش میکردم (البته اون نمیشنید) اون منطقه کلا رانندگی همینجوری هرکی هرکیه متاسفانه...

شلوغم بود نمیشد ایستاد

یعنی اگه میشد چیکار میکردم؟؟پیاده میشدم باهاش دعوا میکردم آیا؟؟؟

ددی صبح اعلام آمادگی کرد که میخواد بره تو تلگرام با یه سری دوستاش گروه درست کنن...البته گروه متشکل از چند تا همکلاسیاشونه...حالا هدف چیه دقیقا؟ نمیدونم

منم اول کلی در مذمت دنیای مجازی گفتم که افاقه نکرد .دیگه گفتم من نمیخوام بچه ی طلاق باشم و بنیاد خانواده مون بیش از این از هم گسسته بشه در نتیجه اتصال شما به این امکانات ملغی اعلام میشه

و این سخنرانی بنده با بد و بیراه از جانب هر دو طرف مواجه شد و بازم به نتیجه نرسید :/

هیچی دیگه گفتم یه سیم ایرانسل بخر ددی جان که هزار نفر شماره تو دارن تا وصل بشی شب و روز برات نمیذارن..بعدم اعلام کردم که هزینه ی شارژ نت نصف نصف -_-

حالا ببینیم چی میشه..فعلا که تا رسیدن به مقصود با برنامه ریزی من 2هفته زمان میبره

آیا شما میدونین پلاستیک فشرده های محکم با ضخامت 1 الی 2 سانت (2 زیاده البته) که حتی الامکان ضد ضربه هم باشن اسمشون چیه؟؟؟؟

آیا تو شهر شما ازینا هست؟؟؟ (ورقه ای) و آیا میدونین تو مشهد مرکز فروش اینجور چیزا کجاست؟؟؟

یه نوع ضد ضربه تو نت دیدم که مرکز ساخت و پخشش کلا ایران نبود :/

تو نت خیلی گشتم چیزی پیدا نکردم..ثواب داره اگه اطلاعاتی در اختیار بنده بذارین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۲
سپیدار

نظرات (۴)

۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۱۳ احسان خواجه مرادی
پلاستیک فشرده رو دقیقا برای چه کاری میخواید؟
اگر کارتون معمولی باشه به این پلاستیک فروشی ها سر بزنید حتما پیدا میکنید
اگر پیدا نکردید میتونید از کف پوش ماشین استفاده کنید
ضمنا این همه بپر و پای ددی نپیچید بذارید بره تو تلگرام اونم دل داره
فقط برنامه زمان دار براش بچینید که وقتش تنظیم شه..بهش بیشتر هم محبت کنید که قاپشو ندزدن!
پاسخ:
برای یه کار دستی فرض کنین
ازون پلاستیک فروشیایی ک ورقه ای بفروشن نمیدونم کجاست
من بیشتر فکر مامی و تحکیم روابط فی مابینشونم قاپشو که نمیترسم بدزدن 
منظورت همون ورق های پی وی سیه!؟

خونه ما هم چن وقت دیگه همین بحث خواهد بود خدا بخیر کنه! :|
فعلا در مرحله انتخاب و تغییر گوشی هستن!


پاسخ:
آره البته یه نوعش شاید پی وی سی باشه ولی خب من همینارو تو نت دیدم

خدا بخیر کنه :| البته بار دوتاشون داشته باشن کمتر به تو گیر میدن دیگه :))
برای مادرم تلگرام ساختم دورادور بهش پیام بدم ولی واسه خاطر کنکور خواهرم فعلا حذفش کرد
پاسخ:
:)
اسمشون طلقه من از فروشگاه خانه وکاشانه میخرم.
پدر من دوسالی هست که بااین تکنولوژی اشنا شده وپدرمون دراورده همه جانبه چک میشم.
پاسخ:
هوم مرسی
خوبخ باز بابای من اهل چک کردن نیست ولی بالاخره دردسراش هست

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.